Thursday, March 15, 2012

10 comments:

  1. Billeder siger bare mere end ord nogle gange. Smukke dejlige billeder. Er din datter i gang med De 5 tibetanere?

    ReplyDelete
  2. Ja! Hun gør alt hvad hendes mor gør:o) Tak:o)

    ReplyDelete
  3. Som altid Lisbeth...dejlige og nærværende billeder:-)

    Må altså lige spørge; hvad er det for noget brød på jeres fad?? Det ser vanvittigt lækkert ud:-)

    Knus Malene

    ReplyDelete
  4. Tak;o)

    Malene: Det er rugbrød... Ikke hjemmebagt. Min kæreste har købt det. Må lige spørge hvor...

    ReplyDelete
  5. Hvor er det bare nogle skønne billeder Lisbeth. Mine unger elsker også at lave Yoga. Vi har en gammel falmet plakat fra Indien med nogle simple og også nogle noget mere hardcore øverlser som de elsker at afprøve. Det er så hyggeligt og dejligt med en aktivitet man kan lave sammen, derhjemme på stuegulvet (:

    ReplyDelete
  6. Hvor er det bare nogle fantastiske billeder. Man bliver så glad af at komme ind på din blog. Tak for det!

    ReplyDelete
  7. Super flot hår!!
    Hvad hedder din hårfarve?

    ReplyDelete
  8. Anonyme: Det er Henna cremefarve kobber. Der står at den holder til 8-10 hårvaske, men den vil ikke gå ud af mit hår;o)

    ReplyDelete
  9. Hej Lisbeth,
    ville lige sende en forårshilsen til dig. Håber alt er ok...nu du holder pause fra bloggen. Du har sikkert gang i al verdens ting :)
    kh kirsten

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!