Saturday, December 31, 2011

Godt Nytår!

Jeg håber, at I alle får en fantastisk aften! Her sidder jeg (og ser helt naturlig ud) i min fine 50ér-kjole, som jeg regner med at tage på i aften. Jeg er vild med de gamle smukke kjoler fra 50érne og elsker at klæde mig ud og Nytårsaften er vel en anledning til at være ekstra fin, selvom jeg ikke er bleg for at hente ungerne i skolen i fine kjoler. De kræver at blive brugt!

Hvorfor købe nyt, når man kan få noget så smukt og fint og som har en historie?
Min brudekjole har jeg fundet for længe siden og den er også vintage og noget af det fineste, jeg nogensinde har set!

Nytåret skal fejres sammen med naboen og jeg glæder mig.

Hvad skal du have på i aften og hvordan skal aftenen fejres?

GODT NYTÅR!!

29 comments:

  1. Hej Lisbeth. Hvor er den kjole smuk!! :) Jeg har fulgt din blog de seneste måneder, og jeg er dybt inspireret. Jeg ønsker dig et godt nytår, og glæder mig til at følge dig i det nye år. :) Kh Line.

    ReplyDelete
  2. sikken en smuk kjole ... enig 50 og 60 kjoler er bare så flotte i deres snit :)

    godt nytår til dig og din familie :)

    ReplyDelete
  3. Hej Lisbeth

    Hvor er du bare smuk:-) Både dig og kjolen! Jeg er også stor fan af de gamle 50'er kjoler, men også gerne 60'er og 70'er kjolerne tager jeg på. I det hele taget går jeg kun i kjole - det er smukt og feminint.

    Ha et dejligt nytår - her fejres det sammen med et par gode venner og deres dejlige dreng på 3 år.

    Kh
    Anna

    ReplyDelete
  4. Åh, hvor er den fin. Det kan kun blive en god aften, i så smukke klæder

    ReplyDelete
  5. Så fin og feminin.
    Jeg fejrer nytår hos gode venner. En stille aften.

    Godt nytår til dig og dine.

    ReplyDelete
  6. Heldig er den, som både er smuk og dygtig! Problemet med de kjoler er bare, at de ikke passer mig, fordi man helst skal have en talje på maks 60 cm.
    Tak for din inspirerende blog og godt Nytår til jer.

    ReplyDelete
  7. Hej Lisbeth, Hvor ser du bare smuk ud. Fin fin farve på kjolen tl dit hår. Du og din familie skal også have et rigtig godt nytår. Jeg glæder mig til at følge med i det nye år. KH Karen

    ReplyDelete
  8. Så underbar klänning! Som på en bal på slottet.... Nyår firar jag med goda vänner här på andra sidan sundet. Tyvärr har jag ingen 50-60-talsklänning som passar. De är alla i stl 1-5 år!!!!
    Gott Nytt år önskar jag dig!

    ReplyDelete
  9. Hvor er den fin din kjole det kan da kun blive en forrygende aften med så herlig en kjole
    godt nytår til dig og din familie
    hilsen Ida

    ReplyDelete
  10. Godt nytår smukke Lisbeth. Sikke en fantastisk kjole og sikke en fantastisk person som bærer den. Jeg ønsker dig og din familie en dejlig aften og et vidunderligt 2012! Kh Anja

    ReplyDelete
  11. Du er simpelthen noget af det smukkeste Lisbeth!
    Rigtig godt nytår!

    ReplyDelete
  12. Du ser fortryllende ud Lisbeth - Godt nytår!!

    ReplyDelete
  13. Jeg skal fejre nytår hjemme sammen med mand, søn og hund.
    Jeg har planlagt at tage min mors brudekjole på (de har været gift i 33 år, der er sort i græsk gudinde-stilmed guld-tilbehør, lægger det på bloggen engang i morgen:-)
    Synes det er en flot kjole du har der og dejligt at du bruger dem:-)

    ReplyDelete
  14. Så vacker du är!! Och du sitter ju helt naturligt ;-)
    Ha en bra start på det nya året!

    ReplyDelete
  15. Smuk, smuk kjole ! Jeg skal også have en genbrugskjole på og hoppe ud i 2012 med en flaske god hvidvin under vingen. I år for første gang uden unger, der er blevet store nok til at feste med deres egne venner ;) her kan du se noget af kjolen, som er fra Røde Kors til 150,- Godt Nyt År til dig og dine...http:/rikkesommer.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Smuk, smuk kjole ! Jeg skal også have en genbrugskjole på og hoppe ud i 2012 med en flaske god hvidvin under vingen. I år for første gang uden unger, der er blevet store nok til at feste med deres egne venner ;) her kan du se noget af kjolen, som er fra Røde Kors til 150,- Godt Nyt År til dig og dine...http:/rikkesommer.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Godt nytår til dig og familien. Naturlig eller ej, du er supersmuk og kjolen ligeså.
    KH Mia

    ReplyDelete
  18. Beautiful! YOu have lost some weight and look incredible. Love the colour, the dress is stunning. Happy New Year !! Lou xx

    ReplyDelete
  19. Hvor ser du bare fuldstændig fantastisk ud, er vild med din kjole.
    Rigtig godt nytår til dig og din familie (0:
    Kh. Sanne

    ReplyDelete
  20. Gott Nytt År!

    Hälsningar Kata/Sunells

    ReplyDelete
  21. Happy New Year - you look stunning!

    I am clearing out cupboards this New Year!

    Kat x

    ReplyDelete
  22. Jamen altså Lisbeth..hvor er du dog smuk!!! Helt utroligt smuk....og den kjole ligner jo noget fra en film - hvor finder du sådan nogle smukke gamle kjoler henne????
    Vi var hjemme i aftes med min mands bror og hans kæreste, dejlig mad med store bøffer, iskold asti, lækker dessert, god musik og hygge, lidt raketter..skøn aften:-) Håber I kom godt ind i det nye år.

    Knus Malene

    ReplyDelete
  23. Wauw! Du er virkelig yndig. Hårfarven klær dig rigtig godt.
    Godt nytår!
    Kh Louise

    ReplyDelete
  24. Nydelig kjole, nydelig kvinne! Godt nytt år, og takk for fin blogg og viktige tanker. Hedvig

    ReplyDelete
  25. Hvor er du smuk Lisbeth, og kjolen er helt fantastisk!

    Glæder mig til at se din brudekjole. :-)

    Rigtig godt nytår!

    KH Tine

    ReplyDelete
  26. Jeg tror jeg må sige, du er noget af det smukkeste jeg længe har set. WAUW....

    Rigtig godt nytår til dig, og tak for en fantastisk blog.

    ReplyDelete
  27. Vintagekläder är så fina! Och din klänning är så vacker! Jag tror att det finns mera vintagegrejer i Danmark än i Finland, för jag lyckats inte att fynda dem...

    ReplyDelete
  28. Hvor er du smuk!!!! Jeg bar en hellang 70er kjole i brune og creme nuancer - min yndlingskjole gennem maaaaange år.

    Godt nytår.

    kh
    Trine

    ReplyDelete
  29. Du er så fantastisk smuk i den kjole! Du ligner ikke en, der har tre børn. Det var en kompliment!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!