Friday, December 23, 2011

Glædelig jul!

Foto: Nicky Bonne

Dette bliver nok det sidste indlæg inden jul, så jeg vil hermed ønske jer alle en rigtig dejlig juleaften i morgen! Jeg glæder mig så meget.
Man kan ikke andet end at komme i julestemning, når man har tre unger!
Lige om lidt skal juletræet ind og så skal det pyntes. Min kæreste har lavet en ordentlig omgang risengrød til Ris ala manden og i morgen skal gåsen i ovnen.
Jeg glæder mig over alle de børn, som forhåbentlig bliver rigtig glade for de fine dukker, som ligger under træet og så glæder jeg mig til at slappe lidt af i hænderne, for jeg har virkelig slidt i det her i December. Har syet hver eneste aften og er kommet i seng langt over midnat i den sidste uge. Det blev til elleve dukker i December og jeg har både fået hækleskader og vabler, men det er det hele værd!

18 comments:

  1. Rigtig glædelig jul til dig og dine :)

    ReplyDelete
  2. Rigtig glædelig jul og tak for mange skønne billeder og indlæg.

    ReplyDelete
  3. Glædelig jul til dig og dine. Jeg for slet ikke læst alt det du skriver men bliver altid så glad hver gang jeg hopper forbi din smukke verden. Tak fordi du deler ud og er med til at gøre Danmark et dejligere sted.

    ReplyDelete
  4. Kære Lisbeth.

    Som altid et fantastisk billede af din verden..rigtig god jul til dig - og måske bliver 2012 året hvor jeg skal på engle kursus, det sukkkkkker jeg efter...

    Kærligst Janet

    ReplyDelete
  5. Hjertelig glædelig jul til Jeres lille familie! Hvor er det et fuldstændig fantastisk og stemningsfyldt billede af Jer!

    ReplyDelete
  6. Glædelig jul, Lisbeth. Godt billede af jer.
    Imponerende med dit dukkearbejde.
    Min datter på godt 7 år kiggede mig over skulderen den anden dag, da jeg læste din blog. Hun er helt vild med dine dukker. Men jeg kunne jo godt regne ud, at det var for sent med en bestilling.
    Rigtig god jul.

    ReplyDelete
  7. Rigtig glædelig jul til dig og din fine familie!

    ReplyDelete
  8. Glædelig jul Lisbeth til dig og din skønne familie.
    Isabel er blevet så glad for Mathilde...i begyndelsen skulle hun lige se hende lidt an, men nu leger hun med hende hver dag og fortæller om Mathilde dit og Mathilde dat... Og Mathilde ønsker sig en julekjole til jul..så det er den sidste ting jeg lige skal nå i aften..så er alt vist klar til i morgen.
    KH Mia

    ReplyDelete
  9. Vilken vacker bild!
    Ha en fin jul!

    ReplyDelete
  10. Merry Christmas Lisbeth and your lovely family. The excitment on your faces is just wonderful. Have a fab holiday. xx

    ReplyDelete
  11. Skønt billede..:) I må ha' en rigtig dejlig jul med hygge oh afslapning.. Tak fordi du bl.a. har knoklet for mig..;)
    Juleknus i din retning
    Kh Anne

    ReplyDelete
  12. Sikke et skønt billede af en skøn familie...(jeg får altid sådan en dejlig ro i sjælen når jeg kigger med her hos dig Lisbeth - du er sådan en person jeg ville elske at kende:-)
    En rigtig glædelig jul til dig og dine kære...lad julefreden sænke sig over dine dukke-trætte-fingre og nyd juleaften med din familie - det er dig så vel undt:-)
    Knus Malene

    ReplyDelete
  13. Hvor ER I fine! Glædelig jul til jer:)

    ReplyDelete
  14. Rigtig glædelig jul til dig og din familie!
    Tak for mange hyggelige stunder med din inspirerende blog.
    Kh Lisa

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!