Thursday, December 22, 2011

Fem søde små...

Jeg har virkelig knoklet for, at få alle dukker klar til afrejse og jeg er næsten færdig. Over de sidste dage er disse fem søde små rejst hjem til deres nye mødre og fædre. Nu mangler jeg lige de sidste sting på en lille dukkedreng, som bliver hentet senere.

...Og så skal jeg bare lige sy en dukke til Alma, for Almas højeste ønske, er en dukke, "Som mor har syet"!!! Jeg kommer nok til at tage nætterne i brug, men alt for barnet, ik!?

Undskyld billedkvaliteten. Det er bare så pokkers gråt og da jeg afskyr blitz, må I leve med det sådan her...

9 comments:

  1. De er intet mindre end fantastiske! Især de to brunetter til højre <3 Hvis jeg nogensinde får en pige, skal hun helt sikkert have en smilerynke- dukke. Glædelig jul til dig og dine :)

    ReplyDelete
  2. Eiii hvor er de skønne, er helt ærgelig over at jeg ikke fik bestil en af dig.
    Det må blive til marts måske, hvor jeg regner med at Trunten skal smide sutterne.

    ReplyDelete
  3. Ej hvor er de fine..:) Glæder mig til at se hende der skal bo hos os..;) Som Julia synes jeg også de to til højre er vidunderlige.. Men de er alle fine med hver deres udtryk..;) Du er så dygtig..
    Her er de meget sene aftentimer også taget i brug for at blive helt færdige med de hjemmelavede gaver..;)
    Glædelig jul..:)
    Kh Anne

    ReplyDelete
  4. når dukker for selv mors hjerte til at hoppe over...pigerne nyder stadig deres skønne dukker fra dig, og jeg ville jo helst øge samlingen med mange flere...ønsker dig og din søde familie en glædelig jul med kærlighed, varme og lys. Må i tænde et lys for din far...
    knus

    ReplyDelete
  5. De er simpelthen så fantastiske dine dukker. Jeg håber du fortsætter med at lave dem på bestilling, jeg har et ønske om at min datter skal have en, når hun lige bliver lidt ældre.

    ReplyDelete
  6. Hvor er de skønne. Min lille Otto har kastet sin kærlighed på hans dukke "Pelle", så jeg kunne måske godt forsvare at give ham en af dine überfine dukker:)
    God Jul.

    ReplyDelete
  7. Helt underbara! Jag hoppas att du har tid och lust att sy en docka till min son. Jag mailade för ett tag sedan, men eftersom jag inte hört något från dig så återkommer jag efter julhelgen. Önskar dig en riktigt god jul!

    ReplyDelete
  8. What beautiful dolls, cheers Marie

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!