Thursday, December 29, 2011

5 comments:

  1. Dejlige billeder, det samme var billederne i sidste indlæg, jeg syntes der er lidt hyggelig at jeg nu har været med så længe at jeg begynder at genkende nogle af billederne.

    ReplyDelete
  2. Det glæder mig at du har været med så længe;o) Din blog er én af de ganske få, som jeg kigger på omend jeg ikke er så god til at få kommenteret... Der sker bare altid noget her;o)
    Knus til dig og din lille familie og godt Nytår!!!

    ReplyDelete
  3. Ni ser ut att ha lika grönt som vi här i södra Finland... barnen väntar på snö så vi hoppas att få lite vitt snart här på ön!

    Gott Nytt År till er:)

    ReplyDelete
  4. aw, we have that same waldorf alphabet, it's so nice, isn't it? :)

    ReplyDelete
  5. Oj vad mycket fint det fanns här! Hit kommer jag absolut tillbaka! Gott nytt år!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!