Tuesday, December 27, 2011

11 comments:

  1. Sikke en dejlig stemning:)

    ReplyDelete
  2. Glædelig jul Lisbeth :-) Jeg er bare så enormt glad for min smilierynker engel - hun er altså en helårs engel!!Jeg kan under INGEN omstændigheder pakke hende væk - det kan jeg ikke gøre imod hende!!! Vidunderlige stemningsbilleder og hvor ser du fantstisk ud i den kjole!! Kh Anne Dorte

    ReplyDelete
  3. Fortsatt god jul til dere alle sammen! Det ser ut til å være en harmonisk og fin stemning..

    ReplyDelete
  4. Kære Lisbet. Nu må jeg altsa skrive til dig. Jeg er så glad for at jeg for et år siden tog på dukkeweekend med dig og andre skønne piger. Efter den weekend har jeg været på e-kursus hos froken Skicklig så der er nu i alt lavet 4 dukker og jeg nyder processen. Hold da op en flot kjole du havde på juleaften wauw. Mange hilsner Marie Louise

    ReplyDelete
  5. Vanvittig hyggelig julestemning - en stemning jeg tror i generelt har i jeres hjem!
    Og hold op hvor er det en smuk smuk julekjole du har på! Wauw!

    ReplyDelete
  6. Dejlige, lysende julebilleder. Man har lige lyst til at se dem igen.... og igen.

    ReplyDelete
  7. vidunderlige billeder...en ro og harmoni, som mærkes helt ud i mit kontor- tak for inspiration, ynde og kærlighed i glimt:)
    godt nytår

    ReplyDelete
  8. Smuk smuk kjole og smukke julebilleder. Glædelig jul til dig og tak for en dejlig inspirerende blog :-)

    ReplyDelete
  9. Sikke nogle hyggelige billeder. Og hvilken pragtfuld kjole du har på! Lige bortset fra sløjfen ligner den min mors brudekjole næsten til forveksling :o)

    ReplyDelete
  10. Tak for alle dine dejlige billeder. I dit forrige indlæg skriver du at I har tre børn. Er det mig der ikke kan tælle eller? Jeg får det til fire på billedet. Iøvrigt ser du/I slet ikke ud til at være gamle nok til at være forældre til bare en eller to. Godt Nytår til både børn og voksne fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    ReplyDelete
  11. He he;o) Jeg har kun tre. Den ene pige på fotoet med hele familien er en legekammerat. Vi har af en eller anden grund altid ekstra børn;o) Jeg er 32, så jeg er ung til tre børn, men synes det har været dejligt at få dem tidligt. Jeg tror det er sundt...;o)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!