Tuesday, December 27, 2011

Året der gik...

Det er så hyggeligt at sidde og kigge billederne igennem fra året, som er gået.
År 2011 har heldigvis været et roligt år og det havde jeg i høj grad brug for oven på det forrige.
Jeg glæder mig til det nye, som kommer og jeg har nogle mål for mit liv, som jeg gerne vil nå i år 2012.

Det er også lidt med vemod, at jeg træder ind i det nye år, for i januar flytter en af mine bedste veninder til New Zealand og skal blive der i to et halvt år. Jeg kommer til at savne hende så meget. Jeg kan slet ikke holde ud at tænke på, at hun ikke længere er lige i nærheden!

År 2011 har heldigvis budt på nye bekendtskaber og jeg glæder mig over, at have mødt nogle dejlige mennesker i årets løb, som jeg uden tvivl vil se meget mere til i det nye år.

Nu skal årets sidste dage nydes sammen med min lille familie.  Nytåret skal fejres herhjemme sammen med verdens bedste naboer.

Tusinde tak til alle jer, som gør det sjovt at blogge. Tak for dejlige kommentarer, inspiration og søde ord.

Godt Nytår til jer alle!!!

16 comments:

  1. So lovely to see these photos again. Thank you for your gorgeous blog, it's gentle family and beautiful home. Love that photo of you with Martha, stunning dress! Merry Christmas and Happy New Year. lou xxx

    ReplyDelete
  2. Fantastiske bilder :-)

    ReplyDelete
  3. Hvor er det bare smukke billeder - og en god ide at lave billedcollage på den måde.

    Kh
    Anna

    ReplyDelete
  4. Simpelthen så fantastiske billeder og en rigtig fin måde at vise dem på fra hele året :) Det ser bare så dejligt ud!

    Rigtig godt nyår til dig og din familie :)

    KH Anna

    ReplyDelete
  5. Åh, hvor nogle smukke og stemningsfulde billeder, Lisbeth. I har altså bare de smukkeste naturbørn med sunde røde kinder :-)
    Rigtigt dejligt nytår til dig!
    Knus Ulla.

    ReplyDelete
  6. Sikke nogle fine billeder! Og en herlig idé at samle dem sådan.

    Rigtig godt nytår til jer alle sammen!

    ReplyDelete
  7. Godt nytår, og tak for alle de dejlige billeder. Man bliver så inspireret af det, du viser frem.

    ReplyDelete
  8. Så underbara bilder! Jag är så glad att jag hittade din fina blogg i år, tack för all inspiration! Önskar ett gott nytt år med många lyckliga stunder:)

    Hälsningar Kata/Sunells från Åbos skärgård, Finland

    ReplyDelete
  9. Skønne billeder af skønne oplevelser. Og skønne børn du har. Dexter smukt at indes, stoppe op og være taknemmelig.
    Kh viola

    ReplyDelete
  10. Sikke nogle vidunderlige billeder! Fuld af stemning og liv!
    Håber 2012 bliver et ligeså dejligt år for Jer!
    Godt nytår herfra <3

    ReplyDelete
  11. Dejlige billeder:-)

    ReplyDelete
  12. Fantastiske billeder, rigtig godt nyt år til dig og din dejlige familie ;0)

    ReplyDelete
  13. Kære Lisbeth og andre,
    Hvor køber man de fine fødselsdagsringe/figurer?? Dem hvor man kan sætte et lys og et tal og en figur ned i.

    Jeg synes jeg har kigger i Solspejlet, men de har ikke ret meget, og jeg kan ikke finde nogle danske hjemmesider, der sælger det. Og min søn har fødselsdag om en uge.... Hjælp!

    Mange hilsner astrid!

    ReplyDelete
  14. Camilla KirkegaardDecember 29, 2011

    Rigtig godt nytår til dig og familien. Tak for et super dukkekursus i november (er lidt beæret over at være med i din skønne collage ;-) - og for al inspirationen og de dejlige billeder på bloggen gennem året, der snart er gået. I ønskes alt det bedste i 2012!
    Hilsen Camilla

    ReplyDelete
  15. Karina SimonsenJanuary 05, 2012

    Godt nytår også til dig! Elsker dine skønne billeder, sjove fif til kreative ideer og tilgang til livet.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!