Wednesday, November 30, 2011

Snart december...

28 comments:

  1. NØØØØJ, det ser da bare SÅ hyggeligt og flot ud. i forstår virkelig at skabe en hyggelig atmosfære derhjemme, kan man se :)

    ReplyDelete
  2. Beautiful, as always. Your home has such a homely atmosphere. Love your dining area, so inviting. Happy advent!! Lou xx

    ReplyDelete
  3. Smukke, smukke billeder som altid:-)

    ReplyDelete
  4. Wauhh.. hvor ser det bare hyggeligt ud.
    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    ReplyDelete
  5. Hold nu vimmer hvor det ser hyggeligt ud! Der ville jeg gerne være med for en stund :-)

    ReplyDelete
  6. Fuldkommen hyggeligt !!

    Nissen, som holder om sine ben, flår mig lige tilbage til barndomshjemmet, hvor sådan en krabat altid i hele december sad omklamrende på den gamle sorte rok. Mange juleting har jo deres faste pladser år efter år.

    ReplyDelete
  7. Mmm, sikke en masse dejlige og fine ting du omgiver dig med :)

    ReplyDelete
  8. Så mysigt det ser ut hemma hos er, ha en trevlig dag!

    Hälsningar från Kata/Sunells, Finland

    ReplyDelete
  9. Det var dog den mest FANTASTISKE hyggekrog jeg længe har set!!
    Sikke noget lækkert tapet!!
    Tror bestemt at al mad må smage bedre i sådanne omgivelser!!!

    ReplyDelete
  10. Aiii den koglekrans er magen til den inden i mit hoved :-)
    Men hvordan har du lavet din, og hvordan sidder lysene fast?

    Hvor jeg dog nyder din blog, der er så dejlig en stemning og varme i dine billeder.

    Frydefulde hilsner
    Anne

    ReplyDelete
  11. Fantastiske billeder af det mest hyggelige hjem!!
    Der er en grund til at du var den allerførste blogger jeg fulgte..;) Elsker din stil..
    KH Anne

    ReplyDelete
  12. Å så hyggeligt. Du har som alle de andre skriver din helt egen og fantastiske stil. Og så har I adventskrans af lærk. Jeg elsker lærkekranse og laver dem hvert år i januar. I år har jeg også masser af lærkegrene på min kæmpestore adventkrans.

    ReplyDelete
  13. Tak alle sammen for dejlige kommentarer!

    Anne: Jeg må indrømme at jeg bandede lidt da jeg lavede kransen... Grenene ville i starten ikke lige som jeg, men det gik til sidst. Den er bundet sammen de fire steder hvor snorene går op i loftet. Den er bare sådan lidt tilfældig, men det synes jeg er finest. Lysene er elektriske og sådan nogle juletræs-lys med en klemme under. Jeg tør ikke levende lys deroppe i loftet:o)

    Marina:
    Jeg er helt vild med lærk! Det er så smukke grene!

    Annchen: Tak;o) Det er dejligt at høre!! KNUS

    ReplyDelete
  14. Nissen der holder om sine ben har jeg i øvrigt arvet fra min farmor. Den minder også mig om min barndom hjemme hos hende;o)

    ReplyDelete
  15. For det første er det nogle skønne stemnings billeder...man mærker klart, at hér er rart at være:-)
    Og så har du lavet nogle smukke dekorationer, men den lille "strikke-bedste" (som den straks blev døbt i mit hoved) er jeg helt forgabt i...den er bare skøn - tror lidt at jeg ser en flig af min bedstemor i den...lille, trind og rund og evigt kreativ:-)
    Knus Malene

    ReplyDelete
  16. Hold nu op, hvor fint!
    Kh. MiA

    ReplyDelete
  17. Finfine bilder! Koselig !
    :-)

    ReplyDelete
  18. Det tapet er total flot :-)
    Skøn blog!

    ReplyDelete
  19. Kære Lisbeth. December er en af mine ynglingsmåneder. På denne den første dag vil jeg sende dig et stort tak! Jeg var på dukkerweekend med dig og andre skønne kvinder sidste år i oktober. Det var ren luksus for mig 2 fantastiske dage med kreativitet og herligt selskab. Jeg holder meget af at følge med i dine kreative ideer på din blog og wauw hvor dine billeder er skønne. Jeg har siden hen lavet dukke hos froken skicklig og nu også hendes Kiki in the meadow. Mange tak for at du deler af din kreativitet!!! Og må du få en vidunderlig december. Mange lune tørklæde hilsner Marie louise

    ReplyDelete
  20. Hej!

    I just found your blog and it is just beautiful!! I am a steiner school teacher from Finland and a mother for two lovely boys. I have enjoyed reading your taughts and it sounds so familiar to mee. My family lived in Frederiksberg a couple of years ago and I was working as a pedagog in Steiner bornehave in Frederiksberg. So I can read and speak a little bit danish but I prefere english :). Oh, I am so happy I found your blog. And I would love to visit some steiner school in Denmark next spring when my family is visiting Denmark :). I wish you a Merry Christmas, hope I hear from you some day!!

    Lilla My

    ReplyDelete
  21. Sikken et hyggeligt køkken, I har. Wauw.
    Vil du fortælle hvor du har købt den lyseblå (Eames?) stol med træben?
    Sådan en stol - i den smukke farve - ønsker jeg mig!

    Anne

    ReplyDelete
  22. Dejlige billeder og fin krans! Er især vild med det nederste billede, der emmer af hygge.

    Kram Mirjam

    ReplyDelete
  23. Sikke dejlige billeder!

    ReplyDelete
  24. Sikke dejlige billeder!

    ReplyDelete
  25. Sikke dejlige billeder!

    ReplyDelete
  26. Sikke en smuk krans over bordet.. er det mon med lyskæde.. den tror jeg fluks jeg vil skrive mig bag øret til næste års pyntning.. :)

    ReplyDelete
  27. ååå, kor fint dette ser ut!
    Eit slikt godt kjøken!

    Så glad for at du delar med oss,
    ein gong håpar eg på å komme på eit av dine dukkekurs:-)

    God adventstid i huset.

    Elisabeth

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!