Sunday, November 20, 2011

Sød dukke-dreng


Denne søde dukke-dreng blev hentet i dag. Han skal bo hos den lille dreng Ville, som bor i den store by. Jeg er sikker på at de bliver glade sammen de to!

Den sidste tid har været travl. Jeg har haft dukkekurser de sidste tre weekender og tiden flyver fra mig. Derfor står det lidt stille på bloggen i denne tid.
Der venter bunkevis af mails i indbakken og en hel masse dukker skal der sys. Nu er julesæsonen for alvor sat i gang og det kan jeg sørme mærke! Det kan jeg jo kun være glad og beæret over.
Dejligt at så mange børn skal have mine bløde dukker i julegave!

8 comments:

  1. Hvor han dejlig - heldige børn at få en af dine fine dukker under juletræet.

    ReplyDelete
  2. Hvor er han bare fin..! Beundrer virkelig dine evner til at gøre dem personlige..;)
    Min mail er nok i stakken - 'godt' at høre det 'bare' er travlhed der gør at jeg kigger lidt langt efter svar..:) Ingen stress - husk det vigtigste først..;)
    Kh Anne

    ReplyDelete
  3. Hvor er han skøn, dejlige røde kinder med plaster på knæet, jeg kan godt forstå du har travlt her op til jul

    ReplyDelete
  4. Han er godt nok sød! En rigtig lille charmetrold..

    ReplyDelete
  5. Endnu en fantastisk dukke fra din hånd. Hold da op, hvor jeg nyder at følge med:)

    ReplyDelete
  6. fantastisk sød dukkedreng og fine klær!
    mvh Nina

    ReplyDelete
  7. HVOR er han bare SEJ!!!!! lækker!!!!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!