Monday, October 24, 2011

Søndag



Søndag formiddag fik jeg syet de sidste sting på dukke Rosa, som senere på dagen, blev hentet af en pige, som går i Almas skole. Johanna og hendes mor blev og drak te og pigerne legede, filtede og tegnede et par timer.
Storm og naboens dreng legede og flere unger fra nabolaget kom til, så hele syv børn fyldte pludselig op i vores lille rækkehus. Jeg elsker de dage, hvor ungerne løber ind og ud og vi alle sammen er i gang med det ene og det andet.
Naboens dreng Jacob hjalp Alma med at lave aftensmad og blev og spiste med. Han er elleve år og Storm og Alma ser meget op til ham og er så glade for, at han vil være sammen med dem. Menuen stod på boller, frikadeller, syltede agurker, salat med kikærter og syltet hokkaido.
Dagen blev afsluttet med dans i stuen og nogle meget trætte børn.

4 comments:

  1. Hvor lyder det bare dejligt Lisbeth. Dejlige stemningsfyldte billeder. Nogle gange ville jeg ønske jeg orkede/kunne overskue at fylde huset med unger..det er så hyggeligt. (men når man arbejder på en skole, kan man altså somme tider godt bare trænge til ro)
    Ha en dejlig dag
    KH Mia

    ReplyDelete
  2. Åh, det er bare altid så dejligt at være her inde hos dig. smukke billeder, dejlig tekst... man føler bare så meget hygge og varme her på din blog :-) :-)

    Tak for det :-)

    KH Louise

    ReplyDelete
  3. Åh hvor får jeg lyst til at læse til Steinerpædagog (er i forvejen pædagog og cand pæd.) når jeg læser din blog. Der er en ubeskrivelig sanselighed over billederne.....

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!