Monday, October 3, 2011

Nye dukkekurser

Jeg har netop opdateret kursuskalenderen for de sidste kurser i år.

Der var flere, som ikke fik en plads på kurset med dukker til de mindste. Derfor er der endnu et kursus med "dukker til de mindste" d. 30. Oktober fra kl. 9.00-17.

Det næste dukkekursus med de store dukker er d. 12-13. November. Der er allerede en del optagede pladser.

Der er endnu et par ledige pladser på "Engledagen" d. 6. november.

Jeg glæder mig til at se både nye og kendte ansigter!

Kommer du langvejs fra, er der fine muligheder for overnatning.

5 comments:

  1. Camilla KirkegaardOctober 03, 2011

    Det lyder godt - tror min mail om tilmelding krydsede blogindlægget :-) Hilsen Camilla

    ReplyDelete
  2. Øv igen har du remt en af mine arbejdsweekender.
    Jeg må håbe på at kunne komme med næste gang.
    Jeg har en kolega ogen veninde der også gerne vil være med en gang, måske vi bare skal finde et par weekender, og se om du vil holde noget for os der?
    Mvh Josefine

    ReplyDelete
  3. Ja;o) Jeg glæder mig til at møde dig, Camilla!

    ReplyDelete
  4. Det var da cen sødeste hunde-idé! Den ser nu også svært godt tilfreds ud, som den står der og holder øje :-)

    ReplyDelete
  5. Ha haa :-D Fik lagt kommentaren ved det forkerte indlæg, så den gir' vist umiddelbart ikke så meget mening i forbindelse med dukkekurserne....

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!