Thursday, October 20, 2011

Feriemodus...

Der har været meget stille her på bloggen i de sidste par uger. Jeg startede med at blive syg og ligge helt stille på sofaen i flere dage. Det er totalt uvant for mig at ligge stille så længe (at ligge stille i det hele taget er en lettere udfordring for mig), men det var virkelig nødvendigt...
Så begyndte efterårsferien og jeg har haft alle de kære børn hjemme og så gik tiden med dem... Jeg håber, at I har kunnet holde stilheden ud og at I ikke har forladt mig. Jeg skal lige finde tilbage til "blog-rytmen", så i må bære over med mig. Jeg kommer stærkt igen...

10 comments:

  1. dejligt at høre du er vel ovenpå igen:O)- Håber i stornyder efterårsferien med alt dens susen og rusk - og ikke mindst hygge..nu det er så mørkt i både dden ene og den anden af dagen er det for alvor tid til strinlys, gang i brændeovnen og indedørs sysler..der er nu noget helt særligt over lige netop denne tid..skal bare lige slå igang..
    god ferie til jer
    smil fra Rikke

    ReplyDelete
  2. Åh Lisbeth, jeg har savnet dine indlæg og er glad for du er her endnu. Håber du er blevet helt frisk. Jeg har også nydt efterårsferien alene med mine guldklumper.
    Knus Mia

    ReplyDelete
  3. Vi trenger alle en pause indimellom... Vi er her stadigvek når du har hvilt ud ;))

    ReplyDelete
  4. Dejligt at høre fra dig igen. Jeg er bestemt ikke forsvundet.
    Dejlige billeder, som sædvanlig.

    ReplyDelete
  5. Vidunderlige billeder. Er fuldstændig vild med det første af den dejlige og hyggelige stemning. Det er inbegrebet af ferie...
    Dejligt at have dig tilbage og håber der går lang tid før sygdommen får tag i dig igen!

    ReplyDelete
  6. Du har været savnet:-) Godt du er ovenpå igen - det er bare ikke sjovt når man er tvunget på langs. Håber I nyder resten af ferien:-)

    ReplyDelete
  7. Selvfølgelig har vi ikke forladt dig...det kunne vi da aldrig finde på...Godt at se dig tilbage!

    ReplyDelete
  8. Hej Lisbeth,

    Godt at du rører på dig igen :) Glæder mig til du lægger nye kursusdage ind i kalenderen!

    Hav en god dag fra Pernille

    ReplyDelete
  9. Velkommen tilbage, søde Lisbeth. Du kan tro vi er her endnu!!
    Øv med sygdom, men godt du er på højkant igen.

    Hvor sødt at Storm sidder og læser for Martha :-)
    Tror i øvrigt vi har den samme bog bare på tysk. Er det ikke den hvor der er fine billeder af årstiden? Børn med lanterner og drager og smukke gyldne træer?

    Uh, det morgembord ser lækkret ud. Ha' en fortsat dejlig efterårsferie :-)

    Knus Ulla.

    ReplyDelete
  10. Der skal jo være plads til livet og til børnene. Det er trods alt det vigtigste. Dejligt at du er ved at være ovenpå igen.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!