Sunday, October 30, 2011

Dejlig dag...

Jeg har haft en virkelig skøn dag sammen med de sødeste damer. Vi har syet løs og beundret de skønne og meget tålmodige børn, som var med på dagens kursus. Jeg tror de fornemmede, at det var meget vigtigt, det vi lavede, for de var meget artige, underholdte sig selv og hinanden og sov gode lange lure. Det er jo præcis sådan børn skal være, ikke!?

Det har været en rigtig hyggelig dag og jeg glæder mig til det næste dukkekursus med de store dukker, hvor jeg ser nogle af dagens kursister igen.

...Så sidder jeg i øvrigt her og glæder mig, for i morgen er det min og Storms fødselsdag. Jeg har ellers lige gået og bandet over, at jeg på trods af, at jeg selv har fødselsdag, alligevel skal pakke gaver ind, fordi Storm valgte at komme på MIN fødselsdag.
Jeg burde gå i seng nu, men jeg har to æblekager i ovnen, så Storm kan få kage med i børnehaveklassen i morgen. Det skal jo til!

Tak for kommentarerne til mine to forrige indlæg. Jeg svarer jer alle, når jeg har lidt tid til overs.

7 comments:

  1. Det er lidt skægt at se dukkerne i nye farver, de får et helt andet udtryk.
    Jeg drømmer stadig om englekusus, men det må desværre blive ved tanken.

    ReplyDelete
  2. Det ser rigtig hyggelig ud, ville ønske jeg var med. Jeg sad lige i går med en veninde, hvor vi ledte efter dukker på nettet og vi blev enige om at dine var de fineste :) ha en rigtig god dag i morgen

    ReplyDelete
  3. I love your beautiful little rabbit eared dolls! They are just darling! I have been following your blog for awhile and just figured out how to translate it in reader, so nice to read your words as well.

    Becca

    ReplyDelete
  4. Så vil jeg da ønske tillykke til jer begge to. Jeg håber, I må få en dejlig dag.

    ReplyDelete
  5. Hvor ville jeg gerne ha være med kære Lisbeth, men håber at jeg får mulighed inden barsel og Norge.Stort tillykke med både din og din søns fødelsdag. Kh. Anne

    ReplyDelete
  6. Tusinde tak for en dejlig dag Lisbeth ;o) Jeg håber I får nogle hyggelige fødselsdage.

    ReplyDelete
  7. Tak for en skøn dag! Det var super hyggeligt og jeg er meget glad for min nye kanindukke :) Jeg vil meget gerne med på dit kursus med de store dukker d.12.-13.november. Rigtig god fødselsdag til dig og sønnike!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!