Friday, September 23, 2011

Selma

Her er endnu et sødt lyshåret dukkebarn. Selma skal fejre fødselsdag for sin nye dukkemor med det fine navn Karla My. Både Selma og Karla My har blå blå øjne og lyst hår, så de passer sammen de to!

Jeg håber at Karla My bliver glad!

Selma har et fint strikket sæt tøj på. Strikkede sko og hue og hæklede blomster i rottehalerne. Desværre var lyset lidt skidt, den formiddag da hun blev helt færdig og skulle rejse, så det blev kun til et enkelt billede af hende.

10 comments:

  1. Disse dukkene var populære på 80-tallet, og da sydde jeg meg også en. Den er borte nå, men dette ble et artig gjensyn! Jeg vil ikke miste bloggen av syne derfor legger jeg meg til som følger. Mvh Siri:-)

    ReplyDelete
  2. Nej, hvor er hun fin :)
    Hun ligner min Selma, med de røde kinder, lyse hår og blå øjne...

    ReplyDelete
  3. Mon ikke Karla My bliver glad..... Sikke en skøn dukke. Du er så dygtig:)

    ReplyDelete
  4. Hei.. Du lager så mange fine dukker!!!:)
    Jeg jobber i steiner-barnehage her i norge, å vi har flere slike;)
    jeg er gravid og venter mest trolig en jente.. Hvis det blir jente kommer det en bestilling i fra meg på en av dine nydelige dukker ;)

    klemmer fra norge

    ReplyDelete
  5. For en nydelig dukke - du er kjempeflink!
    Fin lørdag til deg :-)

    ReplyDelete
  6. so cute:) i love her:)
    take care

    ReplyDelete
  7. so cute:) i love her:)
    take care

    ReplyDelete
  8. SOOOO cute!
    And i love her sweeter!

    ReplyDelete
  9. Hej Lisbeth

    Hvor er Selma bare skøn, endnu finere en djeg forstillede mig:-)Og huen - hold da fast den er lækker!! Tusind tak

    ReplyDelete
  10. for en nyyydelig dukke
    vil du legge slike til din webshop?
    i så fall kjøper jeg veldig gjerne en til min Lillemor på 4.
    just som Selma! :)

    så kreativ og flink du er.
    beste hilsner fra
    Åpent hus, Norge

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!