Saturday, September 10, 2011

Lørdag


4 comments:

  1. Det er ikke hver gang, jeg får lagt en kommentar, men det er hver gang, jeg nyder dine dejlige billeder.
    Altid så inspirerende.

    ReplyDelete
  2. Det ser fantastisk ud! Smelter når jeg kigger på det billede af "Farmand" og Marta!

    ReplyDelete
  3. Tak Eva! Det glæder mig at du bliver inspireret;o) Tak for dine ord!

    Tak Stine;o)

    Ulla: Ja suk. Jeg elsker de to helt ubeskriveligt. Det var bare sådan et skønt øjeblik. Martha er virkelig kærlig og hendes yndlingsord er for tiden "nårh"... Når hun ser en hund eller en baby, eller krammer os, siger hun "nårh"... Jeg smelter helt over det!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!