Tuesday, September 27, 2011

Herlig søndag

Søndagen brugte jeg sammen med otte søde kvinder. Vi syede dukker til de mindste børn og det var en helt vidunderlig dag. Alle blev helt færdige med en sød dukke, selv hende, som havde sin skønne 9 måneder gamle datter med, så det var virkelig en succes! Det er ikke sidste gang, at jeg holder sådan et kursus!

Den 6. November holder jeg som sidste år, en engledag og det kursus er ved at være fyldt, så vent ikke for længe, hvis du vil være med.

Hvis du vil med på et af kurserne, kan du sende mig en mail her. Vil du have mere info om kurserne, kan du kigge her.

Har du lyst til at læse om en anden bloggers oplevelser på denne weekends kursus, så kig forbi Ida´s fine blog Midtimellem.

13 comments:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud! :)

    ReplyDelete
  2. Wonderful photos. I wish i was there! :)

    ReplyDelete
  3. Jeg glæder mig bare rigtig meget til næste weekend :-)

    ReplyDelete
  4. Jeg glæder mig bare så meget til næste weekend :-)

    ReplyDelete
  5. MEGET herlig søndag! Fint billede ned af det rodede bord, det var så skønt at sidde helt fordybet i dukkemageri.

    ReplyDelete
  6. Hej Lisbeth.

    Hvor ville jeg gerne ha været med - Du må endelig holde et kursus med dukker til de mindste igen,så vil jeg rigtig gerne være med :)

    Kh. Anne

    ReplyDelete
  7. Jeg glæder mig til en skønne dag at kunne sige jeg skal på kursus hos dig :)

    ReplyDelete
  8. Elsker elsker elsker de kanindukker!! ;o)

    ReplyDelete
  9. Kære Lisbeth og I andre kursusdamer,

    Tak for en rigtig god og lærerig dag! Du er god til at lære fra dig, Lisbeth. Jeg er allerede i fuld gang med dukke nr. 2 som min niece skal have. Og lille Solvej er meget glad for sin lilla kanindukke :)

    I´ll be back til et stort dukkekursus!

    Mange hilsner fra Pernille

    ReplyDelete
  10. TAK for en skøn dag søndag! Det er bare så givende at være på kursus hos dig og jeg mener ikke kun at man får en dukke med hjem, men så meget mere :-) Jeg glæder mig til Engledag allerede!
    Ps. ville dog gerne have set et billede af os alle sammen med dukker ude i haven (men måske blev billederne dårlige?)
    KH. Anne

    ReplyDelete
  11. Anne: Der skete noget forfærdeligt, da jeg lagde billederne ind på computeren. De forsvandt og jeg slettede dem fra kameraet samtidig. Vores computer er meget underlig for tiden, fordi der ligger så meget på den... Jeg fandt dem dog, men kan ikke finde lige netop de billeder. Jeg vil prøve at få Jannik til at søge, for det er super ærgerligt!

    Ja, det var en skøn dag. Jeg får selv så meget ud af det. Det er også så skønt, når der er nogle der er så interesserede i at snakke om Steinerpædagogik osv.

    ReplyDelete
  12. Hej igen.
    Det var da noget værre noget med billederne, men i det lys var det da godt at du fandt nogen af dem!
    Jeg elsker også at snakke Steiner og har jo ellers ikke så mange at gøre det med...
    Ps. har lånt Sjælekalenderen og ja, den er lidt kryptisk, så jeg må lige lægge lidt mere, ja sjæl i den ;-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!