Sunday, September 11, 2011

4 comments:

  1. Åh jeg elsker Carla Bruni... Hun "spillede" til vores bryllup under hele middagen, så det bringer lidt minder at høre det.. :)

    ReplyDelete
  2. Hun er virkelig smuk og dejlig at lytte til:o) Vi har virkelig samme musik-smag:o) Hver gang du har puttet en video på din blog, har det været noget vi også hører;o) Er det længe siden I blev gift?

    ReplyDelete
  3. Nej det var i maj sidste år... sådan en stille og hyggelig fest om dagen for de nærmeste... Der var carla bruni til middagen og da vi ankom, og til aften spillede vi det musik vi nu havde lyst til.. :)
    Det er lidt sjovt, jeg tænker tit at jeg genkender eller mærker at der er noget der titrækker mig i de værdier og tanker du har om livet... :) Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan ikke rigtigt lægge musik ind på bloggen i tiden, den vil bare ikk sende dem videre.. Det er lidt ærgerligt, jeg har så meget fint musik jeg har lyst til at give videre.. :)

    ReplyDelete
  4. :-))) Tak for at introducere mig for et dejligt stykke musik. Kendte hende ikke i forvejen, men hvor er det skønt.
    Lone

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!