Monday, August 22, 2011

Nyt kursus- Dukker til de mindste


Nu kan du lære at sy søde bløde slaskedukker til de mindste børn. Dukkerne har ansigt og kroppen er i blød frotté eller bomuldsvelour. Dukkerne er rigtig gode til de 1-3årige børn.

Kurset er søndag d. 25. september fra kl. 9-17. Det koster 850kr at være med. 300kr i depositum og resten betales på kurset.
Prisen inkluderer materialer og lækker vegetarisk frokost.

Vil du være med til en hyggelig og kreativ dag, så skynd dig at melde dig til.

Kurset foregår i Humlebæk.
Smilerynker@gmail.com

Du kan se hele kursuskalenderen her!

DER ER NU KUN FÅ PLADSER TILBAGE, så vil du sikres en plads, skal du ikke vente for længe...

17 comments:

  1. Det her er da lige kurset for mig! Jeg er så vild med disse disse dukker. Må prøve at se om logistikken kan passe.

    ReplyDelete
  2. Du skal være meget velkommen Ida;o)

    ReplyDelete
  3. Ja Lisbeth :-D Må jeg ikke nok være med igen <3

    ReplyDelete
  4. Hejsa

    Jeg vil høre om du kender til én i trekantsområdet, der holder dukkekurser. Jeg har kigget på steiner skolen i Fredericia, men kan ikke se et kursus.

    Smil fra Mia

    ReplyDelete
  5. Jeg arbejder på højtryk med at finde en løsning på transport og indkvartering, men lige pludselig virker Aalborg meget fjerntliggende.
    Kræver det nogle særlige kundskaber? Jeg er på ikke en særlig øvet syerske.

    ReplyDelete
  6. Jaaaaa Dorrit! Du skal da være med igen;o)

    Mia: Nej... Desværre ikke, men find 6-7 stykker der gerne vil lære at sy dukker, så kommer jeg gerne forbi;o)

    Ida: Nej, det kræver intet! Indkvartering er intet problem. Send mig en mail, så forklarer jeg;o) Transporten må du dog selv klare;o)

    ReplyDelete
  7. Jamen så er jeg klar.. Glæder mig som et barn allerede <3

    Overfører dep sammen med dukkefyldet :O)

    Knus og så ses vi jo snart igen :O)

    ReplyDelete
  8. Jeg glæder mig SÅ meget allerede Dorrit;o) Så skønt at du er med igen;o)

    ReplyDelete
  9. Hej
    Jeg vil rigtig gerne være med, men har en datter på 5 mdr. Må jeg tage hende med eller afholder du et andet kursus i løbet af efteråret (hvor hun måske er kommet på fast føde)?
    Mange hilsner
    Zascha

    ReplyDelete
  10. Det har uden tvivl været den skønneste weekend længe, så jeg er altid klar :O)

    Er min billedmail gået igennem til dig eller har jeg fyldt din inboks helt ?

    ReplyDelete
  11. åååhhh, jeg ville også gerne med igen . men det må blive en anden gang - budgettet holder ikke helt til det endnu :p

    Tusind tak for et dejligt kursus - og sikke fine billeder. Du skal få nogle billeder af min Ronja og den lille pjuske en dag .. Ronja er sååå glad for hende allerede :)

    Eyd

    ReplyDelete
  12. Lisbeth, jeg har sendt dig en mail, men fik vist ikke skrevet smilerynker med stort S. Sig til, hvis den ikke er kommet frem.

    ReplyDelete
  13. Ihh hvor gad jeg godt på sådan et kursus. Er vild med disse slaskedukker!

    God fornøjelse til de som deltager. :-)

    KH Tine

    ReplyDelete
  14. Zascha: Du er meget velkommen til at have din lille bebs med. Der er også en anden som har en baby med og jeg har altid mine egne børn med mig, så det går fint;o) Der kommer nok et kursus igen senere.

    KH Lisbeth

    ReplyDelete
  15. Kommer du forbi helt i Jylland? Og kan man nå at lave en dukke på en dag?

    Hvad vil prisen være hvis du skal herover en dag og jeg skaffer 6-7 piger? (pr. person)

    Smil fra Mia

    ReplyDelete
  16. Hej Mia!

    Jeg kommer gerne til Jylland. Du kan lige sende en mail, så kan vi måske finde ud af det. Jeg tager almindelig pris plus kørselsomkostninger.

    KH

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!