Sunday, August 7, 2011

Genbrugs ♥

Jeg elsker genbrug og synes man kan finde uendelige mængder af fint tøj i genbrugsbutikker. Det er ikke kun fordi, jeg synes det er sjovt, at lede efter de gode sager, men det er nærmest en livsstil for mig at genbruge. Vi bruger så meget her i den vestlige verden og smider så meget ud. Genbrug er vejen frem!

Jeg har lige fundet den fine hvide kjole i "min" genbrugsbutik. Den kostede 10 kroner, fordi lynløsen skulle skiftes og butikken havde minus 75%, så det blev 2 en halv krone! Halskæden med skorpionen har jeg fået af min kæreste. Som I nok kan regne ud, er jeg nemlig skorpion!

Der var én der spurgte til mit tøj i sidste indlæg. Det er også genbrug!♥

18 comments:

  1. Genbrug er vejen frem - som du selv skriver :) Og helt ærligt 2,50 kr for en super fin kjole, det er jo lige før det er pinlig at betale så lidt :)

    ReplyDelete
  2. Sikke et kup. Den er virkelig skøn!

    ReplyDelete
  3. Flot! Jeg er vild med farven på din fine cardigan også.. :)
    Jeg finder sjældent noget godt i vores genbrugs butikker, måske fordi jeg ikke har den der fine standard figur som du har.. ;) Jeg har lige lagt mig 5 kg på efter min fødsel og derudover er jeg ikke højere end 158.. jeg passer bare aldrig rigtigt str når der er nget godt.. :)

    ReplyDelete
  4. Sikke et kup, jeg har det ligesom dig genbrug er sagen og vi bør tænke på vores overforbrug.
    God aften.

    ReplyDelete
  5. Vilken fin och inspirerande blogg du har! Jag följer dig nu. :-)

    Ha en fin söndag.
    Elina

    ReplyDelete
  6. Fantastisk fund....ja genbrug er virkelig bare TOP! Jeg kan bare aldrig rigtig passe det der er....det der hænger på bøjlerne i min størrelse er mest de der mormor blomstrede kjoler og plisserede nederdele i marineblå (på den ufede måde!! Hmrph!)

    Men den sag dér sidder jo perfekt på dig...og lækker cardigan også forresten. Smykket er meget smukt - det passer lige til dig:-)

    Knus Malene

    ReplyDelete
  7. Ja, det er da øv, at det ikke lige passer i størrelserne. Måske skal man bare være sådan meget standard i størrelsen... Jeg synes tit jeg oplever at gamle 50ér kjoler osv. er i meget små størrelser. Gerne xs eller s. Jeg har ikke lige tænkt over, at det kan være en udfordring, hvis ikke man falder lidt uden for:o(

    ReplyDelete
  8. Tak for de søde ord i øvrigt;o) og velkommen til Elina!!

    ReplyDelete
  9. DET kaller jeg en good deal!! nydelig kjole på nydelig dame, i et nydelig foto :)

    ReplyDelete
  10. Skønt billede, farverne er gode... den hvide kjole, okker cardigan, det røde hår - og så det lyseblå tapet :-) blir glad

    ReplyDelete
  11. FANTASTISK....Jeg er helt med dig. Elsker selv genbrug.
    Så du indslaget i tv-avisen i går om byt til nyt på nettet?
    Super ide. Jeg linker til siden på min blog....

    ReplyDelete
  12. 2,5 krone!!! Sikke et godt køb :)

    ReplyDelete
  13. Det er godt å høre at gjenbruk er i tiden. Helt enig med deg. Jeg er selv svært opptatt med gjenbruk og syr kjoler og barnetøy av dette.
    Har så lyst til å reise til Danmark og gå i gjenbruksbutikkene der. Sikkert mange skatter.

    ReplyDelete
  14. Super handel du fik gjort dig dér! :-) Og jeg er fuldstændig vil med halskæden! Må man spørge hvem der har lavet den? Mange hilsner fra en anden skorpion

    ReplyDelete
  15. Super med genbrug og især så god en handel som du fik dér. Og jeg er helt forelsket i din halskæde - hvor er den fra? Hvem har lavet den? Mange hilsner fra en anden skorpion ;-)

    ReplyDelete
  16. Mille: Har lige kigget på kæden. Der står david Audrey bag på den...

    ReplyDelete
  17. Nu fandt jeg lige hans hjemmeside: http://www.davidaubrey.com/home.html

    Aubrey hedder han så. Man kan ikke få den kæde jeg har, men der er rigtig mange fine med tegn;o)

    ReplyDelete
  18. Tusind tak :-) Han laver rigtig fine smykker! Pas på din, den er umådelig smuk ;-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!