Sunday, August 21, 2011

Dejlig kursus-weekend!

Det har været en virkelig skøn weekend sammen med søde arbejdsomme damer. Alle fik en fin dukke med sig hjem og det ene dukkebarn har allerede fået en ridetur på et får, svingture og sover nu i armene på sin nye dukkemor! Jeg har fået så søde tilbagemeldinger og er meget glad og meget træt ovenpå den intense weekend! Jeg er i gang med at planlægge nye kurser og kan slet ikke vente til næste kursus, for det er så dejligt og givende at møde mennesker, som virkelig gerne vil lære nyt!

4 comments:

  1. Jeg håber virkelig en dag at kunne være en af dem der sidder og lære hos dig :)

    ReplyDelete
  2. Det er fantastisk, at det lykkes kursisterne at frembringe så gode resultater i løbet af blot en weekend! Det må være ret skægt at være en del af.

    ReplyDelete
  3. Så fina dockor och härliga färgglada bilder! Ha en fin dag!

    Hälsningar från Åbo skärgård, Finland.
    Kata/Lankapuu

    ReplyDelete
  4. Hej Lisbeth. Hvor ville jeg vgerne have været med igen. Håber at det lykkes en af de kommende kurser. Skønne skønne dukker at de/I alle fik lavet. Mvh. Anne

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!