Sunday, August 14, 2011


11 comments:

  1. Dejlige farver, mønstre og ikke mindst appetitvækkende pandekager.

    ReplyDelete
  2. Hvor ser det hyggeligt ud. Hvor har du mange fine dåser :)

    ReplyDelete
  3. Rigtig søndagshygge :)

    ReplyDelete
  4. Mums! Glæder mig, til mine piger bliver så store, at de kan lave lækre snacks til hele familien. Vi "arbejder" i øjeblikket på morgenmaden ;o) Karla kan nu lave kaffe på Nespresso'en og ved sådan omtrent hvad der skal i vores morgensmoothie :oD

    ReplyDelete
  5. skønne skønne farver - bliver i så godt humør :)

    ReplyDelete
  6. Sikke dejlige billeder . Er netop kommet hjem fra ferie og sol....til regn i københavn. Så dejligt med de skønne farver, der lyser op en søndag aften med regn- Tak :-)

    ReplyDelete
  7. Dejlige billeder! -Sikke da stor, hende Alma bliver :-)

    Kh Stine

    ReplyDelete
  8. Vilka härliga bilder, med vackra färger och mönster!

    ReplyDelete
  9. Skønne billeder. Hvor er hun dygtig jeres store pige:-)

    ReplyDelete
  10. Jeg faldt tilfældigt over din skønne blog, hvor er det nogle dejlige billeder og hvor bliver man bare inspireret:-)glæder mig til at følge den. Vh. Søs

    ReplyDelete
  11. Sikke nogle fantastiske farver og smækre børn! Og så sidder jeg samtidig og får lyst til pandekager, ja her kl. 21 om aftenen- ikke fair! ;)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!