Friday, July 15, 2011

Stilhed...


Jeg ved det godt... Her er meget stille i disse dage! Vi holder ferie og dagene går med børn, hygge, ture, leg osv. Aftenerne går med dukke-syning, strik og hæklerier. Jeg har nemlig en hel masse bestillinger, hvilket er så skønt. Jeg elsker de dukkebørn og nyder at være i selskab med dem! Jeg glæder mig faktisk allerede fra jeg står op om morgenen til at kunne gå i gang med at sy på dem! Jeg kigger tit på dem i løbet af dagen og det kribler i fingrene. Hver gang jeg har et lille øjeblik til overs, får jeg lige hæklet lidt eller syet et par sting!

Jeg er i gang med hende her og hun er næsten færdig. Hun skal bare lige have et par små sko. Jeg har hæklet den fineste hue til hende og skoene skal passe til!

Jeg har ikke en gang haft tid til at kigge alle billederne igennem fra vores ferie i Småland, men de kommer snart...

7 comments:

  1. Very nice. I like it.

    ReplyDelete
  2. Igen er jeg dybt imponeret over så smukke dukker du laver. Det er helt utroligt så meget personlighed du formår at give dem. :)

    ReplyDelete
  3. Det er nogle helt usædvanligt skønne dukker du laver :-) Jeg sidder og bliver helt trist over at jeg ikke har fået en pige :-(

    ReplyDelete
  4. Hej Lisbeth. Lyder som om du har travlt. Glæder mig til at høre fra dig.
    Kh Mia

    ReplyDelete
  5. ......de er bare så skønne dine dukker....jeg kender den der følelse af total glæde og lyst til at komme videre....leve med dukken mens den er undervejs.....har selv syet utallige dukker 8ikke helt så fine som dine) - min læremester var Anne Meyer.......åh får sådan en lyst til at gå i gang igen.....

    ReplyDelete
  6. Ååååååh hvor den er bare så helt utrolig flott!!! Jeg synes den likner meget på Leah - skal den til Norge??? ;-)))

    ReplyDelete
  7. Har vært inne å tittet på dukkene dine før. Tenkte jeg måtte legge igjen en hilsen og litt skryt i dag ;) De er så fantastisk fine :)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!