Monday, July 25, 2011

Nyt design...





Jeg får ikke syet meget andet end dukker for tiden og det er også skønt. Indimellem er det dog rart at sy noget andet, så det er blevet til denne kjole i et helt nyt design. Jeg håber I kan lide den! Kjolen er som jeg plejer at sy dem, med hæklede lommer i økologisk bomuld. Den er gennemforet og syet i forskelligt 70ér-stof.
Den kan bruges når solen skinner med bare skuldre, men er også fin med en langærmet t-shirt under. Denne er i str. 3-4 år. Den kan købes her og fordi det er den første kjole i dette design, kan du få den til særpris!

13 comments:

  1. Åh har desværre ingen i lige den størrelse - men ville bare lige lade dig vide at jeg synes den er dårende skøn og lige til at få lyst til at lave op i mor-størrelse også!!! Heldig er den lille prisensse der får lov at iklæde sig den!

    ReplyDelete
  2. Eij, hvor er den skøn! :-)

    ReplyDelete
  3. Super sød lillepige-kjole. Har selvfølgelig straks købt den til vores søde lyshårede kusine, som har fødselsdag lige om lidt :o)

    Kh Shina

    ReplyDelete
  4. Øv at Shina var så hurtig - for den er da alt for skøn..!!! Virkelig fin og lige i Karoline størrelse..;)
    Smukt nyt design..
    Kh Anne

    ReplyDelete
  5. Hvor godt Shina;o) Det gør mig glad! Jeg sender den i morgen!!
    Du siger bare til Anne, så laver jeg en til dig også!

    ReplyDelete
  6. Hvor er den bare skøn!

    ReplyDelete
  7. Oh..What lovely things you've made!! I love your style!!

    ReplyDelete
  8. De er virkelig skønne dine kjoler, hvad koster de mon???

    KH Louise

    ReplyDelete
  9. Uh den er fin... den vil jeg gerne købe. thk@hansenberg.dk

    ReplyDelete
  10. Desværre er den solgt! Jeg skal nok lave flere, når jeg har tid til overs!!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!