Sunday, July 31, 2011

Mit yndlingsrum

14 comments:

  1. Det kan jeg sørme godt forstå, sikke et lækkert rum og noget skønt tapet!

    ReplyDelete
  2. Jeg kan godt forstå det er dit yndlingsrum! Det er virkelig også smukt, personligt og ikke mindst hyggeligt....og med lille søde Marta siddende der midt i det hele bliver det bare endnu finere :-)
    Elsker det sengetæppe!!
    Du har en fantastisk sans for indretning, Lisbeth.
    Knus Ulla.

    ReplyDelete
  3. Tak Ulla! Tænker faktisk tit, at vi burde flytte sammen;o) Vi kunne indrette os meget smukt, tror du ikke??

    Tak Leizy;o)

    ReplyDelete
  4. Tænk hvis det rum kunne flytte hjem til mig. Det ser bare så hyggeligt ud :)

    ReplyDelete
  5. Det er virkelig et smukt værelse.
    Er det din brudekjole, som hænger til skue?

    ReplyDelete
  6. Åh, det kunne vi helt bestemt! Måske vi skulle lave et Steiner kollektiv i Nordsjælland engang - hihi ;o)

    ReplyDelete
  7. Dejlige billeder...fornemmer helt klart hyggen og det rolige ved de blå toner....og sin lille pige (som slet ik er så lille mere) sidder dér og har det så rart - skønt:-)
    Knus Malene

    ReplyDelete
  8. Dejligt soveværelse. Jeg er også helt klart med på et Steiner kollektiv :oD

    Kh

    ReplyDelete
  9. Det kan jeg godt forstå - tapeten er jo bare herlig!!

    ReplyDelete
  10. Klart med på idéen om Steinerkollektiv;o) Tror dog vi skal give mændene lov til deres eget værelse, for ellers får de nok kuller:o)

    Ida: Kjolen er bare en kjole... Synes bare den er fin;o) Vi er ikke gift, men mon ikke vi skal det en dag:o)

    ReplyDelete
  11. Er først idag jeg opdager din blog. Og så må jeg da sige. THANK YOU GOOD for that. HOld op hvor er her bare hyggeligt.

    Man føler sig bare glad, inspireret og velkommen lige med det samme.

    Og ang. det her rum, det ville sørme også være mit yndlings hvis jeg boede der. Det er VIRKELIG indbydende og skønt.

    Er det sengetøj og tæppe du selv har syet og hæklet??? Elsker begge dele.

    Ha en dejlig dag

    KH Louise

    http://mortilmernee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jeg elsker de tapeter du har brugt rundt omkring, og det i soveværelset er bare alt for lækkert. Må jeg spørge om der er noget bestemt sted I har købt tapet?
    Kh Anita

    ReplyDelete
  13. i love the way you've decorated your bedroom!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!