Sunday, June 19, 2011

Storm har sit eget rumskib...!

Storm er meget speciel. Det er alle mine børn på hver deres måde, men Storm gør noget der i den grad undrer mig...

Han rydder op!

Han gør det helt af sig selv og uden, at vi beder ham om det. Om aftenen når han skal i seng, lægger han sit tøj sirligt sammen i en fin lille bunke og putter det ind i skabet.
Storesøster smider det hele midt på gulvet og brokker sig kraftigt, når hun bliver bedt om at samle det op. Hendes mor og far, gør nogenlunde det samme, så det er ikke underligt, at den ikke fiser ind hos hende!

I går aftes da vi kom ind på Storms værelse, stod alt hans legetøj i fine lige rækker på bordet og gulvet var ryddet for alt det, han havde haft fremme i løbet af dagen. 

Hans far udbød: "Storm... Hvor kommer du egentlig fra!?"....

Storms svar kom prompte: "Ude fra rummet, far... og du må ikke sige det til nogen, men jeg kan løbe meget hurtigt og jeg har mit eget rumskib!"

12 comments:

  1. Hehe, hvor er Storm sej!

    ReplyDelete
  2. ♡♡♡♡♡♡ .... der er ikke så meget mere sat sige!!

    ReplyDelete
  3. Ha ha ha..sikken dejlig dreng :-) Ja de ved godt hvor de kommer fra.. og vi kan bare stå der og undres.

    ReplyDelete
  4. Skønt! Hvor er han dejlig :) Det er dejligt at kunne se frem til at få en dreng i den alder. Ind imellem synes jeg at det går alt for stærkt med Thore, men der er meget at glæde sig til af sjove samtaler om alt muligt.

    Kram

    ReplyDelete
  5. Sikke en skøn kommentar fra Storm, dejligt med alt den fantasi og skønne små historier, de kære børn kan fortælle :o)

    ReplyDelete
  6. Hæhæ, mine børn rydder ikke engang op, hvis jeg beder dem om det ;)

    Han lyder mega sej og speciel på den fantastiske måde..

    Kh Anja

    ReplyDelete
  7. Line KjeldsenJuly 15, 2011

    Min Storm er nogen lunde ligesådan. Måske kommer vores stjernebørn fra samme sted? :-)

    Hvor gammel er Storm?
    Min er 2,5

    ReplyDelete
  8. Storm er fem år;o) Det bliver kun sjovere med alderen!! De kommer sikkert fra samme sted! Tillykke med din Storm, sådan en er dejlig at have!

    ReplyDelete
  9. Hvor herligt!!

    //Lisa (en ly læser af din skønne blog)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!