Monday, June 27, 2011

Marlin






Her er lille Marlin. Hun har været i haven i dag for at plukke flotte røde jordbør og give kaninerne mælkebøtter. Jeg fotograferede lille Marlin, mens Martha legede på terrassen og Martha sneg sig lige med på et enkelt billede. Her i eftermiddags rejste Marlin af sted til Sverige, hvor hun skal glæde den sødeste pige, som snart har fødselsdag. Hun har taget en lille gave med... (Det er ikke en kanin, selvom jeg er sikker på, at hendes nye mor er vild med dyr, men man må vist ikke sende kaniner med posten... Kun dukke-piger, breve og den slags. Nu ligger hun, fint pakket ind og sover, til hun ankommer...)

11 comments:

  1. du er så sød lisbeth- billederne, historierne og dine ord...til det lille dukkevæsen:)

    ReplyDelete
  2. Hej Lisbeth
    Hvor er hun fin, er sikker på hun vil vække glæde. Har du mon modtaget min mail, jeg har problemer med min hotmail pt.?
    Kh Mia

    ReplyDelete
  3. Ih hvor er hun skøn, overvejer om min datter skal have en sådan skønhed til hendes fødselsdag i januar! I hvor god tid skal man være ude med bestilling? Og hvad koster sådan et lækkert dukkebarn?

    KH
    Louise

    ReplyDelete
  4. Hej Lisbeth.
    Hvor er hun sød, de første to billeder er helt fantastiske - sikke et udtryk du kan skabe.
    KH Mette

    ReplyDelete
  5. Så smukke og æstetiske billeder som altid herinde hos dig. Hun er sød lille Marlin og vil bestemt blive elsket!

    Bertram har taget Sigurd komplet til sig og sover med ham hver nat, hvor han troligt bliver klædt af for at blive klædt på igen om morgenen. Elsker de små strikkede underbukser :-)
    Du er simpelthen så dygtig og jeg elsker at der er lagt så mange tanker og personlighed bag alle dine dukker. Det er det der gør dem så unikke.

    ReplyDelete
  6. Endnu en lille vidunderlig engel!!!! :-) (eller 2 egentlig ;-)

    ReplyDelete
  7. Men så söt!
    Helt ljuvlig...
    Vilken underbar liten varelse och vilken härlig dag hon haft:) Hoppas inte Märta saknar henne för mycket. Jag lovar skicka henne en bild av Marlin tillsammans med sin nya lilla dockmamma.
    Jag ser så fram emot att få visa min lilla dotter sin nya vän - kan nästa inte vänta:)
    Kramar från Sverige

    ReplyDelete
  8. Ihh jeg elsker dine dukker. Jeg elsker deres helt spicielle udtryk, og håber inderligt at jeg en dag kan komme på kursus ved dig. Jeg krydser fingere for et kursus, i efteråret som ikke falder i en af mine mange arbejdsweekender.
    Josefine

    ReplyDelete
  9. Fantastiske billeder og skøn lille fortælling.

    ReplyDelete
  10. Now these pictures are just divine!!!

    I love the little doll and your daughter is just the sweetest..

    Jodie :)

    ReplyDelete
  11. Kära Lisbeth!
    Freja så glad och kär i Marlin och tacksam för den fina lilla presenten Marlin hade med sig.
    Hon är så fin i sin byxdräkt och sina små skor:)
    Jag känner på mig att hon kommer trivas här:)
    Tack för att du gjorde Frejas första födelsedag så fin. skickar dig några bilder på mailen.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!