Monday, June 6, 2011

Lidt sødt...

Er konsistensen lidt for tynd, så kog det mere ind...

9 comments:

  1. Det ser lækkert ud, hvordan smager det? :)

    ReplyDelete
  2. Det smager virkelig godt og meget af blomster. Vi hældte det i kærnemælk her til aften og det smagte så skønt!

    ReplyDelete
  3. Det må jeg prøve - skal bare lige have fundet en hybenbusk først :) Tak for tippet :)

    ReplyDelete
  4. Uuuhhhhhmmmm....ej mundvand smager bare ikke helt godt nok efter dette lækre foto, vel?

    ReplyDelete
  5. Uhm, det skal jeg lave i morgen.. og hyldeblomstsaft :)
    Jeg elsker sommer!

    ReplyDelete
  6. Uhmmmm, minde fra min barndom.

    ReplyDelete
  7. Det laver jeg hvert år, bare med vanilje istedet for lime. Det er så skønt! Dejligt billed iøvrigt, som altid.

    ReplyDelete
  8. Det ser fuldstændig fantastisk ud! Jeg er lige nu igang med det!!

    Hvor længe kan det holde i atamonrengjorte patentglas?

    Smil fra Mia

    ReplyDelete
  9. Jeg har lige lavet det i gå, men jeg synes det er lidt tyndt i konsistensen. Hvordan bliver dit? Mit er næsten saftevandstyndt :(

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!