Wednesday, June 1, 2011

Dukkekursus d. 2-3. Juli



Jeg har besluttet mig for at afholde endnu et dukkekursus inden sommerferien. Jeg kan bare ikke lade være!
Denne gang bliver kurset afholdt i en hyggelig gammel villa i Humlebæk, som ligger 35 km nord for København. Det er nemt at komme til med Kystbanen og det tager ca. 30 minutter med toget fra København.
Du kan læse mere om dukkekurserne her og se billeder fra afholdte kurser her. Jeg glæder mig rigtig meget til et par hyggelige og arbejdsomme dage!

Hvis du vil deltage så skynd dig at sende mig en mail.

Jeg har desværre haft lidt problemer med min mail, som skulle være i orden nu! Hvis du har sendt mig en mail og ikke fået svar, er det ikke for at være uhøflig, men din mail er røget et forkert sted hen. Rusk endelig i mig igen, hvis du ikke har hørt fra mig!!!

No comments:

Post a Comment

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!