Wednesday, June 22, 2011

Vimpler...

De fleste der følger med, vil nok mene at min kæreste er rimelig large hvad angår boligindretning. Han kan godt lide, at jeg gør det rart og hyggeligt herhjemme og så er han rimelig ligeglad med, at det inkluderer uendelige mængder af blomstrede tapeter. Han ved, at det gør mig glad, at leve sådan og han ved, hvad han gik ind til!
En ting han dog nedlægger veto over for, er vimpler. Han forstår ikke helt konceptet. Jeg kan nu godt lide vimpler og er ved at lave nogle meget tøsede af slagsen til butikken...

8 comments:

  1. Så fin så fin!

    ReplyDelete
  2. Fin variation af en efterhånden ret hyppigt set ting, den er meget yndig. Super ide at bruge de hæklede ting (hvad mon sådan nogle hedder?) i vimplen!

    ReplyDelete
  3. -Jeg er enig! Vimpler er skønne...:-)

    ReplyDelete
  4. Jeg elsker også vimpler...og dine er da vildt søde - god ide at variere det med kniplinger osv. som alternativ til de traditionelle flagranker:-)
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  5. Lisbeth, du laver simpelthen de smukkeste og mest romantiske ting:-) Jeg drømmer også om fine tapeter i hele hytten, nu skal jeg bare have Kim med på ideen:-)

    Kh Ninna

    ReplyDelete
  6. Min mand kan heller ikke se ideen i vimpler! Jeg fatter det ikke - men han kigger meget mærkeligt på mig, når jeg hænger dem op og glade spørger: "Er det ikke fint/smart/flot?" Det kan han slet ikke se. ;-)

    ReplyDelete
  7. Ih, hvor er den bare smuk! Rigtig Lisbeth'sk. Slet ikke til at tage fejl af at det er en Smilerynker sag. Så fin :-)
    Knus Ulla.

    ReplyDelete
  8. Just love this!
    greetings from Holland.
    with love,
    Ineke

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!