Tuesday, June 21, 2011

Bløde sager...



Et par bløde nyheder i butikken...

8 comments:

  1. Nydelig, jeg blir alltid så glad når jeg kommer inn på bloggen din;) Ha en fin uke videre, mvh Wilhelmine

    ReplyDelete
  2. Du laver altså bare de smukkeste ting:)

    ReplyDelete
  3. Så nydelig de var. :))

    ReplyDelete
  4. Wonderful designs, very pretty pillowcases!
    Love, Maaike

    ReplyDelete
  5. Hvor er de utroligt smukke! Som altid;)
    Jeg er helt og aldeles vild med den lyserøde.. Så fin og blød i udtrykket..
    Suk!
    Kh Anne

    ReplyDelete
  6. AK! Rigtig, rigtig søde puder :)

    ReplyDelete
  7. Hvor ER de altså flotte - du har sans for at blande det søde med det skæve og det fine...skønne mix du har lavet:-)

    Kh. Malene

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!