Thursday, June 30, 2011

Anna










Anna har leget i haven hele dagen sammen med sine veninder. De har leget med dukker, ballerinaer og biler. Nu er Anna taget hjem til sin mor Alma og hun glæder sig til at fejre fødselsdag for sin mor, som fylder fire år i næste uge! Anna har pakket fine gaver ind til sin mor, lavet et fødselsdagslys af bivoks, som de kan brænde sammen og hun har taget sit fineste tøj på, for Anna har meget fint tøj!

Anna er 49 cm lang, vejer 508 gram og er klædt i uld, bomuld og mohair...

17 comments:

  1. Så fint,så fint. Igen!
    Du er altså også bare knaldgod til at tage billeder...

    ReplyDelete
  2. De sødeste billeder. Og dukkerne, gid man var barn igen, og fik sådan et pragt eksemplar af en ven.
    Skønne billeder, tak for kig. Klem

    ReplyDelete
  3. Det blir en sød og nem pige at passe på :)
    Så sød og fin at se på. Min datter hedder Anna og dem der bærer det navn er noget ganske specielt.

    ReplyDelete
  4. Åååå, Jag blir alldeles till mig när jag ser dina fina dockor!! Dom är så jättefina! Vad duktig du är!

    ReplyDelete
  5. Jeg lyder som en plade der er gået i hak, men jeg må sige det igen: Sikken en sanselighed!
    Jeg bliver helt blød i knæene og må sukke...
    Thit leger med sin dukke Ida (lavet på dukkekursus) hver dag og det er en stor glæde at se. Forleden hørte jeg en mor sige til sin datter, at hendes dukke (i plastik) jo altså kun kunne være glad, for sådan så den ud og jeg blev så glad for at Thits dukke kan være i lige det humør som Thit mener at den er, fordi den ikke er fastfrosset i grimassen. Fantastiske dukker :-)

    ReplyDelete
  6. Ännu en gång blir jag helt förtjust i en av dina underbara dockor! Snart måste jag nog lära mig att sy en egen!

    ReplyDelete
  7. so wonderful! so lovely! i love your little ladies!
    much greetings *lini*

    ReplyDelete
  8. Hej Lisbeth
    Suuuukkkk...bliver helt salig af de fine billeder og tanken om at jeg bliver tvillinge dukkemormor til jul. Kan slet ikke vente selvom sommerferien står for døren. Du skaber en helt magisk verden om dine dukke og derudover inspirerer du for vildt. TAK for det. God weekend.
    Majken, Molly & Viola

    ReplyDelete
  9. i love your dolls!!! they are so beautiful!

    ReplyDelete
  10. Sødeste dukkebarn... Er vild med de historier og universer du knytter til dukkerne. De får så meget personlighed og man fornemmer virkelig at hver eneste dukke er lavet med kærlighed.n :-)

    /Maria

    ReplyDelete
  11. Fantastic: another doll and doll's clothes lover. This is a beautiful blog. Well done!

    ReplyDelete
  12. Goddag *sms*

    Nu er jeg lige kommet dumpene forbi dig tænkte lige på om du ikke havde lyst til at få en plads på min side under link hvis du linker mig får du en plads hos mig (: Tænkte osse lige på noget andet har noget der hedder på besøg du kan læse mere her http://dytbat.wordpress.com/pa-besog/ Håber du har lyst til at være en af dem... Håber at høre fra dig på min blogger måtte jo lave ny pga ham jeg havde hos snakket jeg ikke med mere og endt med at han bare lukket den ned uden jeg fik det at vide så håber du kan lide min blogger nu jeg kun har været igang i en halv uge ca... (: Forsæt god dag...

    Hvis du vil svare ville jeg blive glad hvis du gjorde det via min blog (:

    Mange knuser fra Dytbat/Lise

    ReplyDelete
  13. Åhhh...hvor er hun fin. Og sikke detaljer på tøjet :o)

    ReplyDelete
  14. I love you dolls and your pictures! they make me feel like wanting to play again, even though I'm a grandmother (which is, by the way, a wonderful excuse to play with dolls, Ostheimer toys, etc.)
    Thank you for this lovely blog you share with us.

    Warm greetings, Anja

    ReplyDelete
  15. Hvor er det bare nogle helt fantastisk dejlige dukker, du laver. Slet slet ikke til at stå for! Og altså... de der sandaler - de er også rigtig fine :)

    ReplyDelete
  16. AnonymousJuly 27, 2011

    Vilka underbara dockor du gör! Kram från Helena, Island.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!