Wednesday, May 11, 2011

Mums...

Lykken er vandmelon, når man er 15 måneder gammel...

11 comments:

  1. Det er den såmænd også når man er 26 år gammel *smiler*
    Har lige sat tænderne i årtes første stykke tidligere idag, og det var skønt!
    Jeg elsker at følge din blog og sluger det hele råt :o)

    ReplyDelete
  2. Arhmen, hun er simpelthen bare så lækker!! En helt igennem smuk charmetrold :-)
    Kh Ulla.

    ReplyDelete
  3. også når man er knap 2, 4,5 og 33 :) søde søde billeder!

    ReplyDelete
  4. Det er det også selv om man er blevet 33 år.
    Ser hyggeligt ud

    ReplyDelete
  5. Skønne billeder:) min yngste på 1,5 år spiser kun kernerne og lader alt melonen være tilbage.

    ReplyDelete
  6. Både barn og melon ser lækre ud.
    Sikke nogle gode billeder.

    ReplyDelete
  7. Uhm vandmelon er altid godt og sikke da en dejlig pige - total YUM!
    Virtuelle kram

    ReplyDelete
  8. Ej, hvor er hun altså sød!

    ReplyDelete
  9. Jaaah, lykke er lige netop ordet til dine billeder her!! Uhhh børn og deres mange fantastiske ansigter!

    ReplyDelete
  10. Sad og surfede blogs til morgenmaden sammen med Elvira der proklamerede "mig lege hende!" :-) Hun ser nu også lykkelig lækker ud! :-)
    Kh Maria

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!