Monday, May 9, 2011

Fødselsdagsinvitation

5 comments:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud....Apropro Steiner børnehaver og skoler, så blev jeg inspireret/nysgerrig efter at have læst Ullas indlæg om hvordan og hvor længe vores børn er i institutionerne i Danmark...i den forbindelse var jeg inde og læse om Steiner konceptet, da jeg kun kendte det af navn og nok var ret forudindtaget og troede at det var noget med "kedeligt træ legetøj og fodformede sandaler"...men ud fra det materiale jeg har læst, så er mine fordomme virkelig blevet gjort til skamme - Steiner børnehaver og skoler lyder som nogle utroligt dejlige steder med stor respekt for individet og fællesskabet....desværre findes der hverken Steiner børnehaver eller skoler i vores umiddelbare nærhed...

    Så nu kan jeg virkelig godt forstå, hvorfor du er så glad for at dine børn er "Steiner børn" :-)

    Kh. Malene

    ReplyDelete
  2. Hvor lyder det godt Malene! Jeg kan anbefale dig at kigge på: http://www.steinerskolerne.dk/
    Der er rigtig meget god information. Ærgerligt at der ikke er Steinerskoler/ børnehaver i din nærhed... Men man kan jo altid blive inspireret alligevel!

    ReplyDelete
  3. Så koselig å bli invitert til fest da, det er alltid hyggelig ;))

    ReplyDelete
  4. AnonymousMay 10, 2011

    Wau... sikke en invitation. Vores Steiner børnehave i Vejle, Stjerneblomsten, har snart 30 års jubilæum, jeg tror vi vil lade os inspirere af denne utrolig smukke invitation.
    Til Malene: Jeg kører gerne lang efter en Steiner skole / børnehave, er selv tidligere Steiner elev, og ved hvor meget ekstra vi får med, som senere er guld værd :-)
    Lisbeth, jeg nyder virkelig at følge de små glimt fra dine dage, de skønne billeder og ikke mindst de kloge ord.Tusind tak.
    Venlig hilsen Anne

    ReplyDelete
  5. Ja, vi kører også børnene et stykke til skole. Vi har en kommunal skole 50 meter væk, men har altså valgt en skole, hvor vi er nødt til at køre dem... Det er det værd!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!