Thursday, May 19, 2011

Dejlig mail...


Jeg blev så glad og rørt, da jeg for nogle dage siden åbnede min mail. For tiden tør jeg næsten ikke åbne den, for der ligger bunkevis af ubesvarede mails, men jeg tog alligevel mod til mig og loggede ind. Der var den sødeste mail fra en tidligere kursist, som ville fortælle, hvor glad hendes søn er for dukken, hun syede til ham på mit kursus. Jeg blev så glad over det, for hvor er det bare rart at få en så positiv tilbagemelding!
Jeg fik lov til at vise jer de skønne billeder af Villum og dukke Fjord... Den dreng er da lige til at spise!

8 comments:

  1. Det er så dejligt at se det specielle bånd der kan være i mellem et barn og hans/hendes dukker.

    ReplyDelete
  2. Skønne, skønne billeder;-)
    Og god bededagsferie til dig.

    ReplyDelete
  3. Otroligt mysiga bilder Barn är för söta :)

    ReplyDelete
  4. Så sødt...man lever sig næsten helt ind i legen med de fine billeder...det ser ud som om Fjord bliver passet rigtig godt på:-)
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  5. Skønne billeder :)


    Lars
    restauranter København
    http://restauranter-københavn.dk/

    ReplyDelete
  6. Hvor er det dejlige billeder! Fjord bliver rigtig forkælet og sørget godt for :-) Jeg har først lige mødt din blog, men er meget betaget af dine dukker. Jeg skriver dig på min blogroll, og følger med. Måske jeg engang får lejlighed til at tage på kursus hos dig selv.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!