Wednesday, April 20, 2011

GIWEAWAY- Vind et gavekort på 500kr til Helsebarn.dk (SLUT)


Heidi som er indehaver af netbutikken Helsebarn.dk  har været så sød at sponsorere et gavekort til en af Smilerynker.dk's læsere på hele 500kr til brug i hendes skønne forretning. 





Helsebarn.dk fokuserer på økologiske og kemifri produkter til baby, børn og gravide.
Butikken har masser af vores favoritter herhjemme, som de lækre Stockmar farver, som Storm og Alma tegner med, bivoksplader, økologisk og biodynamisk uldtøj, natursutter, regntøj, termotøj og butikken har desuden økologisk makeup og cremer, så du behøver altså ikke at have børn, for at kunne nyde præmien!

Heidi er udannet biopat og tilbyder biopatisk vejledning. Det kan du læse mere om her: Helsebarn.dk


Alt du skal gøre for at vinde er, at kigge ind i forretningen og fortælle mig hvad du vil købe, hvis du vinder:


Alle kan deltage og reglerne er som altid: 

1. En kommentar giver et lod.
2. Melder du dig som fast læser og skriver en kommentar, får du to lodder.
3. Melder du dig som fast læser, skriver en kommentar og linker til konkurrencen fra din blog eller facebookprofil, får du hele tre lodder.

Jeg finder en heldig vinder mandag d. 2. maj efter kl. 20.00

94 comments:

  1. lækkert jeg er klart med på tre lodder;) god påske;)

    ReplyDelete
  2. ihh en lækker give away! Deltager med 2 lodder! Håber jeg vinder for så vil jeg købe lækre gummistøvler, farver og måske lidt til legekøkkenet (eller måske en lille ting til mor ;-))... det er svært at vælge...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. 2 lodder til mig tak :-) Jeg drømmer om bivoksfarver til lillepigen og øko-sminke til mig..

    ReplyDelete
  5. Wow den er jeg med på. Tager gerne 3 lodder, tak :)

    ReplyDelete
  6. Jeg ville købe 3 x Den Sunde Drikkedunk til mine 3 små unger. Det passer lige med farverne (hver barn har en farve for at holde styr på tingene) Blå, grøn og lilla. Så kan de have vand med på tur hele sommeren, uden kemi:)
    3 lodder til mig tak:)

    ReplyDelete
  7. uha, det bliver svært at vælge - bettepige kunne godt bruge nogle nye gummistøvler. Farvelade og legetøj kan de jo også altid bruge.

    Jeg er med på 3 lodder :-)

    Kig evt. også forbi min blog, hvor jeg også har en Give Away igang.
    http://missmillascupcakes.blogspot.com/

    God Påske

    ReplyDelete
  8. Hvor lyder det dejligt, og det glæder mig, man ikke behøver at have børn for at kunne nyde præmien.

    Så jeg vil gerne være med på 2 lodder, så håber jeg, jeg kan forkæle mig selv lidt :)

    ReplyDelete
  9. Super give-away. Jeg er med på 2 lodder!

    Det er svært at vælge, men jeg ville nok købe junior-sengetøj med Babuschka, puslepude m. babuschka eller uv-badetøj.. Eller noget helt fjerde...

    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    ReplyDelete
  10. Skøn præmie.
    Stod det til mig ville jeg købe noget lækkert modellervoks og nogle bivoksfarver til Buster. Resten af beløbet skulle bruges på noget nyt og spændende legetøj.

    2 lodder til mig.

    Kh Laura

    ReplyDelete
  11. Skøn give away til skøn butik. Jeg smider 2 lodder i hatten.

    Hvis jeg måtte vinde skal gavekortet bl.a. gå til en freewater drikkedunk til den store pige, og uldtøj eller sengetøj til den lille ny.

    ReplyDelete
  12. Jubiii en fed give-away, og eftersom jeg er fast læser og nu har skrevet en kommentar, må det jo blive til 2 lodder :O)

    ReplyDelete
  13. Jeg er absolut med på to lodder - jeg ville købe noget økologisk makeup fra annemarie Börlind og noget modellervoks til sønnemanden.

    ReplyDelete
  14. Da skulle jeg kjøpe et par av de skjønne barneundertrøyer i ull/silke!

    ReplyDelete
  15. 3 lodder til mig tak :) Jeg ville helt klart gå ind og købe en masse lækre varer fra "fødevarer og lækkerier"-kategorien. Der er godt nok mange skønne ting.

    Lille forsigtigt ps. Jeg har også en give-away kørende, måske det er noget?

    ReplyDelete
  16. 3 lodder her :) og jeg vil gerne vinde en af de der smarte madkasser ...

    ReplyDelete
  17. Hvis jeg vinder, bliver det nok brugt til gaver til folk med børn - altså bortset fra at jeg skal have en drikkedunk til mig selv! :)

    Tre lodder

    ReplyDelete
  18. Hvor lækkert! Jeg er med med 2.
    Tak for en god blog :)

    ReplyDelete
  19. to vinderlodder min vej! Har du mon set mine to give aways?

    ReplyDelete
  20. Hvis jeg vant ville jeg helt sikkert vælge noget af det fine modelervoks og nogle farveblyanter og så måske noget dejligt creme til mig selv... Jeg er med på to lodder

    ReplyDelete
  21. Lækker gave!
    Jeg er med på to lodder.

    Hvis jeg vinder vil jeg købe modellervoks, bivoksfarver, en drikkedunk, fiskeolie, en ammebh... hov, så fik jeg vist brugt det gavekort ;)
    God påske!

    ReplyDelete
  22. Hvis jeg skulle være så heldig, så tror jeg altså der ville smutte lidt lækker makeup ned i kurven. Det er så længe siden, jeg har forkælet mig selv.
    Suk* drømmer allerede
    god påske
    RikkeRøjkjær

    ReplyDelete
  23. Två lotter till mig tack! (Om man får vara med från Sverige?) Vinner jag vill jag gärna ha CeLaVi Regnsæt med elefanter, sort med turkise elefanter i stl 90 och Skindfutter med elefant, blå i stl 22. : )

    ReplyDelete
  24. Hurra! 2 lodder på meg :)
    Jeg ville kjøpt noen treleker fra Wonderworld, de var kjempefine!

    Hilsen Stine

    ReplyDelete
  25. Rigtig fin giwe away. Hvis jeg vinder vil jeg købe fingermaling, bivoksfarver, Gåstang med pingvin fra Wonderworld og nogle af de lækre produkter fra weleda.

    ReplyDelete
  26. Jeg er absolut med på 3 lodder :)

    ReplyDelete
  27. Sikke en lækker præmie! Hvis jeg bliver den heldige, skal vi have en masse spiselige lækkerier og teer!
    3 lodder til mig.
    God påske fra
    mette

    ReplyDelete
  28. Hvis jeg skulle være heldig at vinde ville jeg købe noget af det lækre træ legetøj som der er rigtig meget at vælge imellem. Jeg snupper to lodder..

    Kh Mette

    ReplyDelete
  29. uhh en fin giveaway.. 3 lodder til mig
    Jeg skal klart købe "den sunde drikkedunk" til mine børn. Mit 3. barn drikker af en gammel træls een omme i dagpl og jeg tænker SÅ tit på at den er usund og ulækker!! og så makeup til MIG.. Jeg har ikke båret makeup i over 7 år, men nu er baby nr 4 kommet til verden og det er PÅ TIDE at jeg bliver lidt kvinde igen, og ikke kun MOR. den mindste er 2 mdr, men hvor KUNNE det være rart med lidt kvindelig følelse igen :)
    Du er mere end velkommen til at kigge ind og lade dig friste af mine kager :)
    Hilsen Lene fra Leneskage-design

    ReplyDelete
  30. Hej
    Sikke en lækker præmie. Hvis jeg skulle ske at blive den heldige vinder vil jeg helt sikkert bruge gavekortet på et regnsæt fra CeLaVi til Frederik.
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. God påske. Mvh Pia

    ReplyDelete
  31. Hej,
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, tak :-)
    Hvis jeg skulle være den heldige vil jeg købe bivoksfarver, lotion fra Earth Friendly Baby og calendula cream fra Weleda - jeg er pjattet med lækker creme :-)
    Kh Stine.

    ReplyDelete
  32. Lækker give away - jeg er med på 2 lodder, og drømmer om Samuel der er smurt ind i fingermaling, hvorefter han kan få et dejligt bad med de lækre produkter fra earth friendly baby.
    Og så drømmer jeg om lækker kropspleje fra Weleda til mig selv ;)
    Rigtig god påske til Jer!
    kh Louise

    ReplyDelete
  33. Jamen det er da slet ikke til at vælge, men tror jeg er faldet pladask for sengetøjet.... KH og go´ påske fra

    Joan M.

    2 lodder til mig.......

    ReplyDelete
  34. Jamen det er næsten alt for svært at vælge, men tror det er sengetøjet jeg er faldet pladask for.

    Go´ påske fra Joan M.

    2 lodder til mig......

    ReplyDelete
  35. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    3 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder, så jeg evt. kan vinde et regnsæt fra CeLaVi med blå elefanter eller et par gummistøvler af samme mærke:-)

    ReplyDelete
  37. 2 lodder til mig og skulle jeg være den heldige, tror jeg altså at det er mug selv der skal forkæles ;-)

    ReplyDelete
  38. 3 store lodder kastet i puljen. Skøn butik med mange lækre sager.
    KH Charlotte

    ReplyDelete
  39. Jeg vil købe en Laptop Lunchbox til min søn, der starter i skole efter sommerferien. Og en drikkedunk. Og mon ikke der kan bliv råd til lidt modelervoks også, for det elsker han at lege med :-)
    Jeg snupper 3 lodder.

    ReplyDelete
  40. Hov jeg glemte at skrive hvad jeg ville købe ;-)
    Body scrub
    Fiskeolie
    Drikkedunk

    ReplyDelete
  41. Det kunne være skønt at få fat i.Tror jeg ville købe bivoksstifter og fingermaling. majse1812@forum.dk

    ReplyDelete
  42. Hej Lisbeth,
    Jeg vil helt klart med på 3 lodder! :-)
    Jeg vil købe Udo's Choice Probiotics mælkesyrebakterier for alle pengene! :-) det er det bedste, som jeg har givet til pigerne, når det kommer til sundhedsfremme! Farvel hoste og snot! :-) Arh, og så måske en lækker madkasse! :-)
    Kh Maria

    ReplyDelete
  43. Solcreme og UV-tøj kunne være fantastisk!! Men også gummistøvler til de regnfulde dage - og malegrej. Super site. Kh Signe

    ReplyDelete
  44. Wauu, dn præmier er da fantastisk -og ligeså er udvalget i butikken! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Hvis jeg er heldig bliver pengene brugt på gummistøvler og modellervoks

    ReplyDelete
  45. Det vil jeg sørme gerne vinde. Hvis jeg vinder tror jeg det ville blive til lidt lækker øko-make up og lidt legetøj til min datter!!!

    Jeg deltager med et enkelt lod..

    Smil M...
    maria_ranch@hotmail.com

    ReplyDelete
  46. Hvis jeg vinder på et af mine 3 lodder, vil jeg helt sikkert købe noget af de lækre øko makeup produkter til mig selv og f.eks "den sunde drikkedunk" til børnene.

    ReplyDelete
  47. Jeg melder mig med et lod i den dejlige giveaway :-) Jeg ville benytte mig af chancen til at få skiftet alle de gamle plastikbeholdere til mad ud med nye giftfrie, og så solcreme ville vist også være på sin plads.

    ReplyDelete
  48. Det er da svært, hvad ville jeg vælge...
    Sikkert lækre madkasser til alle ungerne..
    Jeg er med på 3 lodder.

    ReplyDelete
  49. Jeg vil gerne deltage m 2 lodder:)

    Hvis jeg vinder, vil jeg for en gangs skyld helt egoistisk købe en biopatisk konsultation eller måske noget af det lækre makeup/plejeprodukter.

    Fortsat god påske!

    Kh Anja

    ReplyDelete
  50. mmmm, jeg ville vaelge Stocmar farver, dem kan man aldrig have for mange af, og dertil ville jeg nok vaelge nogle plastic opbevarings kasser.

    ReplyDelete
  51. To lodder til mig, tak ;) og på trods af, at årstiden ikke er nu, kunne jeg faktisk drømme om lækre uld/silke bodyer til Yngste Afkoms efterårs garderobe!!! ;)

    ReplyDelete
  52. Åh, jeg ville shoppe soltøj og hat til tøsen, det har vi haft hårdt brug for de sidste dage. 1 lod tak.

    2 lodder, Hvis det gælder som fast læser at jeg abonerer på dit feed.
    Vh kristina

    ReplyDelete
  53. jeg følger dig via google så 2 lodder tak:-)

    hvis jeg vinder vil jeg købe nogle lækre plejeprodukter til baby og mor:-)

    mvh jenny
    jennyclausen0809@hotmail.com

    ReplyDelete
  54. Kan slet ikke vælge der er jo super meget lækkert :o)

    Deltager med 2 lodder .o)

    ReplyDelete
  55. Kan slet ikke vælge, der er alf for meget lækkert :o)

    Deltager med 2 lodder

    MVH Britt
    brittjuul81@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Jeg vil gerne med på to lodder :-) Jeg går og prøver at blive gravid for første gang, så jeg synes det kunne være genialt med et BornFree gavesæt, der er nogle rigtig lækre ting i :-)

    ReplyDelete
  57. jeg er med på 2 lodder, fast læser og denne kommentar.
    Jeg ville købe noget lækkert til mig selv, noget økologisk makeup fx :)

    ReplyDelete
  58. Skønt!

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Hmm... Der er jo så mange fine ting! Men Hevea sutter til den mindste, madkasse til den store og øko make up til mig?! ;)

    - Sara

    ReplyDelete
  59. Fed giveaway! Vil gerne deltage med 3 lodder, og hvis jeg vinder så ville jeg nok vælge nogle Stockmar farver, peanutbutter, æblesaft og noget Weleda creme. Det er jo ret svært at vælge! :D Med venlig hilsen Pernille pescno.blogspot.dk

    ReplyDelete
  60. Lækkert lækkert, jeg er med på 2 lodder:)

    ReplyDelete
  61. Jeg vil gerne være med på 1 lod. Hvis jeg skulle vinde, kunne jeg godt tænke mig Fluid Makeup (30 ml) og den sunde drikkedunk (blå, 0,7 l) og Face Balm Neutral grøn Balm Balm, økologisk - 30 ml. Jeg kunne blive ved. Der er mange lækre sager.

    ReplyDelete
  62. Jeg ville helt sikkert købe en Bobble vandflaske, som jeg er blevet så fascineret af efter at have læst om dem rundt omkring.
    Jeg er med på 2 lodder :-)

    Kærligst c

    ReplyDelete
  63. Jeg ville købe noget under fanen babyudstyr - jeg har desværre ingen børn endnu, men lidt samler er man vel altid ;)
    Især bideringene og de fine skindfutter er lige mig =)


    Deltager med 2 lodder...

    ReplyDelete
  64. Jeg vil super gerne vinde, der er jo så mange skønne sager, som jeg gerne vil have til min lille familie. Først og fremmest er der selvfølgelig de skønne farver fra Stockmar som vi også er storforbruger af, Bobble drikkedunken, ulden undertøj til ungerne og en masse andet. Det kunne være fedt at forkæle familien med skønne sager, så jeg krydser fingre:)

    ReplyDelete
  65. to lodder tak :)
    hvis jeg vinder skal der købes sutter, uldtøj til lillesøster og måske en creme til mig

    ReplyDelete
  66. Jeg deltager med stor glæde med 2 lodder.. Men ihh det bliver svært at vælge mellem alle de lækre sager.. Krydser fingre og håber solstrålen lander på mig.. Kh. Mette

    ReplyDelete
  67. Wow, en skøn give away. Det er jo sådan en der er med til at give vores børn en god start på livet så de undgår alt det andet skidt.
    Jeg er med på 3 lodder :o)
    God aften til jer alle :o)
    Knus Kat

    ReplyDelete
  68. Jeg vil gerne være med på 2 lodder. Hvis jeg vinder, vil jeg købe noget økologisk makeup til mig selv.

    ReplyDelete
  69. Åhh så svært at vælge! Farver og andet godt til ungerne og/eller noget øko-hudpleje? Jeg tager gerne to lodder :-)
    Fortsat god weekend!

    ReplyDelete
  70. Flot præmie, hvis jeg vinder tror jeg vi skal have lidt nyt legetøj og en drikkedunk :)

    /Rikke

    ReplyDelete
  71. Super skøn give-away! Jeg deltager med to lodder! Og vil købe omega3 tilskud til min lille frk. Fabulous for alle pengene!
    Line

    ReplyDelete
  72. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder og vil helt klart købe sunde drikkedunke til mine børn!!
    Jeg krydser fingre :)
    Kh Tina

    ReplyDelete
  73. AnonymousMay 01, 2011

    Jeg tar 3 lodd :)

    mvh Ingrid S-R

    ReplyDelete
  74. 2 lodd til meg (jeg er fast leser) :-) Hmm, jeg får jo lyst på alt i butikken, sminke til mor, klær eller leker til barna...

    ReplyDelete
  75. Lækker shop, der kunne jeg godt kaste 500 kroner i grams :-)

    To lodder herfra

    ReplyDelete
  76. Der er så mange lækre ting at det er svært at vælge, men jeg ville bruge pengene på bivoksfarver, opbevaringsbøtter til mad og make-op til mig selv :)

    Deltager med to lodder....

    ReplyDelete
  77. AnonymousMay 01, 2011

    Åh,ja- jeg vil gjerne vinne de utrolig praktiske matboksene!!!
    Klem Anne Bente

    ReplyDelete
  78. Jag vill delta med två lotter!
    Sängkläder till lillasyster
    ,vaxkritor till storebror
    och läppstft till mor:)

    ReplyDelete
  79. 3 lodder til mig :0)
    Og jeg ville købe lidt godt til både min søn og jeg :0)

    ReplyDelete
  80. Jeg deltager med 2 lodder

    Og skulle man være heldig, vil pengene blive brugt på opbevarings boxe til mad + mad kasse og drikke dunk til min datter :)

    ReplyDelete
  81. Jeg vil gerne deltage med to lodder.

    ReplyDelete
  82. Hurra - jeg kan lige nå at være med :) Jeg putter 3 lodder i puljen. Skulle jeg være så heldig, ville jeg vælge den smarte laptop madkasse og noget legetøj... Tror jeg... Der er jo så mange skønne ting!

    ReplyDelete
  83. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, har linket på min facebook-profil.

    Skulle jeg være heldig at vinde, vil jeg købe lidt rengøringsmidler og ting til barnevogn.

    Hilsen Stine

    ReplyDelete
  84. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    Kh Julie

    ReplyDelete
  85. glemte lige at få med hvad jeg ville købe. Jeg ville købe noget UV tøj til ungerne :)

    Kh Julie

    ReplyDelete
  86. 1 lod

    Trylletuscher og farveblyanter til barnet. Øko.mascara, eyeliner og lip gloss til mor

    ReplyDelete
  87. Jeg er ute i siste liten, som alltid... Men nå fikk jeg endelig gjort dette, og jeg vil så gjerne vinne!! :) Har jo hatt vinnerlykke hos deg før, og den lua (som var så bitteliten) skal loddes ut hos meg etter sommeren, har jeg tenkt! :)

    Om jeg skulle være den heldige vinneren denne gangen også, ville jeg nok handlet modellervoks og nye fargestifter, tror jeg. Eller kanskje noe deilig til kroppen?

    Ønsker deg en deilig dag!

    Ps. Tar to lodd!

    ReplyDelete
  88. Århh - lækker præmie!! Ville nok shoppe plejeprodukter. Lidt til mig og lidt til ungerne - der er mange lækre at vælge imellem.
    - deltager med 2 lodder :)

    ReplyDelete
  89. Århh - lækker præmie. Jeg ville nok shoppe plejeprodukter - lidt til ungerne og lidt til mig!
    - deltager med 2 loder :)

    ReplyDelete
  90. Jeg vil bruge de fleste på min kære veninde, der lige har fået tvillinger. MEn fordi jeg ikke er nogen helgen, så ville der nok ryge en mascara med i kurven til mig selv : )

    ReplyDelete
  91. AnonymousMay 04, 2011

    Jeg ville købt en babybody i uld/silke og en undertrøje til mig og plejeprodukter fra Weleda. En lodd til mig :)

    Hilsen Birgitte fra Odense

    ReplyDelete
  92. AnonymousMay 04, 2011

    Om jeg vinner ønsker jeg at købe en uld/silke body til baby, uldtrøje til mig og lækre weledaprodukter

    En lodder til mig

    VH Birgitte fra Odense

    broald@hotmail.com

    ReplyDelete
  93. AnonymousMay 05, 2011

    Lovely giveaway

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!