Wednesday, April 13, 2011

Det nære...









Det har egentlig slet ikke været en planlagt pause fra bloggen, men pludselig fløj tiden fra mig og den ene dag tog den anden. Jeg har haft brug for at bruge tiden på dem, der er de vigtigste i mit liv.
Foråret er for alvor på vej. Jeg har gravet i haven, været sammen med mine børn, fejret min kærestes fødselsdag i går, hygget mig med en kær veninde, syet, læst, nydt livet, tænkt over hvor jeg gerne vil hen og i hvilken retning, jeg ønsker, at mit liv skal gå...

13 comments:

  1. Det skal der også være plads til, det er nu engang det vigtigste :)
    Smil fra Sidsel

    ReplyDelete
  2. hello, good to see you, martha and your lovely photos... glad you are well. Lou xx

    ReplyDelete
  3. Det lyder fuldstændigt som jeg har haft det/har det.. Et sjovt tilfælde... jeg kan helt absolut genkende det.. Har postet et indlæg idag, der måske handler om lidt det samme, men i en lidt anden form.. :)
    Tak for dit indlæg.. :)

    ReplyDelete
  4. & sådan skal det bare være - man skal mærke og føle og være derude hvor det bare er dejligt... nyd det :-D

    ReplyDelete
  5. Jeg har blitt så glad i deg! ♥

    ReplyDelete
  6. Kære Lisbeth!
    Når der er pause på bloggen savner jeg dig, men ved at du har travlt med andre ting eller "langsomt" med familien - Og dét er det vigtigste!
    Når jeg nu ser denne billedserie, så tror jeg ikke at jeg kan holde mig væk meget længere og vil meget gerne komme og besøge dig snarest!
    Der ser så vidunderligt ud! Ligesom din Martha :-)
    Mange kærlige hilsner Anne

    ReplyDelete
  7. Jeg blev simpelthen sådan helt glad af at se på dine billeder. De rummer så meget hygge, liv, skønhed, familieliv, flotte farver og nærvær.
    Jeg tror på at det er sundt at tage nogle små pauser indimellem, sådan uplanlagt for bare at være til og for at tænke

    ReplyDelete
  8. Smukke fotos og sunde overvejelser. Håber du finder din vej :-)

    ReplyDelete
  9. Lyder dejligt!! Og helt fantastiske billeder fulde af stemning.
    Kh Ulla.

    ReplyDelete
  10. Meget meget dejligt. Og meget meget fine fotos. De gjorde mig lige rigtigt glad. TAK!

    ReplyDelete
  11. Sikke nogle skønne skønne billeder - kan mærke den dejlige stemning i min mave :)

    ReplyDelete
  12. Nydelege bilder! Takk for at du deler!

    Klem

    ReplyDelete
  13. Tak alle for dejlige kommentarer!
    Anne... Jeg skriver snarest, vil smadder gerne have besøg.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!