Sunday, April 17, 2011







10 comments:

  1. Skønne skønne billeder Lisbeth :)
    Den labre kjole som er med på billederne er den til salg mon?
    Kh

    ReplyDelete
  2. Otroligt fina bilder du har !!! Man blir så glad av alla färgerna :) Speciellt fin var den med dockan i hängmattan, jag måste printa ut den och rama in! God fortsättning.

    ReplyDelete
  3. hello. :)
    i love your blog,your creativity & your home!
    Evi

    ReplyDelete
  4. Jeg ♥ bildene dine, du vakre kvinne!

    ReplyDelete
  5. Hov det bakkebånd har jeg da også! Bare med sorte biller.
    Syet af min søster for 100 år siden. Måske har det været et skoleprojekt?
    Har overvejet at sy en mulepose hvor billerne indgår. Glæder mig til at se hvad du finder på.

    ReplyDelete
  6. Hej :O)

    Totallll søde luserøde fugle (svaler) du har på din billedevæg..... har du selv lavet dem? eller hvor kan de købes? Ville såååå gerne have nogle i turkis :O)

    ReplyDelete
  7. Så fint! God påske fra Norge!

    ReplyDelete
  8. oooh, i do love your blog, always full of wonderful and inspiring things. your little dresses are just gorgeous! thanks for sharing all of these lovely things.

    x

    ReplyDelete
  9. Anne Dorte:Kjolen er til salg, den er str. 116-122;o)

    Tante pap: Svalerne har jeg købt i en norsk butik, de ligner dem fra Liebe, som fås i en turkis farve;o)

    ReplyDelete
  10. Tak for din svar :) De er meget cute :O)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!