Tuesday, March 1, 2011

Til Isabella


Først og fremmest tak for jeres ærlige kommentarer til min lille vrede model i går... Jeg kom til at grine af nogle af kommentarerne og hvor var det skønt, at ikke alle var helt vilde med min kreation! Jeg tror nu altså alligevel, at jeg bliver ved med at være vild med huer med ører... Martha havde den på i dag til lægen, for hun har nemlig ondt i ørerne det lille pus (og desværre ikke i ørerne på huen, selvom det havde været bedre). I dag blev hun ikke sur over at få den på, men hun har så heller ikke set sig selv i spejlet...

Jeg fortsætter lige lidt med ører i dag, for lille Kiki med lange ører er på vej hjem til søde Isabella. Jeg håber Isabella bliver glad for sit nye dukkebarn med ører!

7 comments:

  1. Jeg er vild med dine kramme-niner, de er så søde.

    P.s. jeg er vild med hue fra i går og ørene er da bare med til at gøre den unik og helt vild fed.

    ReplyDelete
  2. Åhh hvor er den bare sød, ønsker mig så inderligt en af dine dukker.
    Kan man bestille den hos dig, eller?

    ReplyDelete
  3. åhhh søde Lisbeth Kiki vil blive ELSKET herhjemme det er jeg sikker på <3 Hvor er hun skøn, jeg glæder mig til at se hvad Isabella siger til hende :)

    ReplyDelete
  4. Hvor er den dog bare fin, en rigtig dejlig krammekanin..
    Den gør helt sikkert glæde..skal vi vædde?
    - Hvor er du da bare kreativ:)

    ReplyDelete
  5. Hvor er den fin - en rigtig krammekanin..
    Den vækker helt sikkert glæde
    - skal vi vædde? :)

    Hvor er du dog bare kreativ;)

    ReplyDelete
  6. Jeg har et par "sove"-kaniner fra jeg var barn, og ørerne var klart de bedste at nulre! ;-)
    God bedring med de rigtige ører!

    ReplyDelete
  7. Så mye fint her på bloggen din! Både ting du har laget og de nydelige barna dine.
    Har en liten krabat her hjemme selv som er like aktiv som din skjønne lille jente, så det bildet med klatring på oppvaskmaskinen kjenner vi godt til her hjemme også.

    Takk for tips om macaronbok. Ser jeg er for sen til å bli med på give awayen din, så tenker jeg bestiller den boken, jeg. :)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!