Tuesday, March 15, 2011

Ro

Jeg elsker vores aftener. Børnene sover, min kæreste sidder med sin bærbare i skødet og arbejder. Jeg syr og drikker kaffe. Vi laver hver vores, men vi er sammen.
Musikken spiller og min kæreste nynner med på det, vi lytter til for tiden.
Min aften bliver alt for lang og jeg ved, at jeg fortryder i morgen, når vækkeuret ringer lidt over seks, men lige nu nyder jeg at sidde her, i mit kreative hjørne, som snart er ved at overtage hele stuen.
Her er så rart...

(Jeg har lige forsøgt at organisere bogreolen lidt. Kan man mon tillade sig at kalde det en bogreol??)

12 comments:

  1. Så hyggelig det hørtes ut!:-)
    Veldig fin blogg du har!
    Ønsker deg en fin kveld, og en god natt!

    ReplyDelete
  2. Så hyggeligt! Og din bogreol ser bare rigtig inspirerende ud :-)

    ReplyDelete
  3. Sånt härligt pysselrum, det finns inget skönare än att sy å dricka kaffe.... och låta inspirationen komma bland alla tyger

    kram josse

    ReplyDelete
  4. · { hej ;-) har du modtaget snailmail? KH/ } ·

    ReplyDelete
  5. Ja, det har jeg og den er så fin! Det var sjovt nok lide den jeg ønskede mig!! Tusinde tak!!!

    ReplyDelete
  6. Lige den jeg ønskede mig...;o)

    ReplyDelete
  7. det lyder fantastisk - og jeg er vild med dit kreative hjørne! der har man bare lyst til at være.
    Jeg gør lidt det sammen med min mand - jeg kan være i en stol og hækle og han spiller lidt guitar eller tegner/ arbejder også på computeren - og ja man kan fint være sammen på den måde også - det er dejligt

    x

    creative tail

    ReplyDelete
  8. Hvor lyder det også bare hyggelig:)

    Jeg bliver altid så glad når jeg kigger forbi din blog, her er altid dejlige biller og jeg er vild med alt dulaver:)

    ReplyDelete
  9. Det lyder som en perfekt aften:)

    ReplyDelete
  10. Og hvor er det dejligt med den aftenro.. Den praktiserer vi også herhjemme.. her tegner manden om aftenen, mens jeg ofte bare sidder og er, mens vi hører musik...
    I tiden hører vi Bon Iver.. Prøv at tjek det på youtube, hvis I kan li´Band of horses, er Bon Iver sikkert også for jer.. :)
    Hav en dejlig solskinsdag.. :)

    ReplyDelete
  11. Ja, Bon Iver hører vi også tit;o)Også lækkert musik!

    ReplyDelete
  12. Jeg simpelt hen bare lige ELSKER din creativ-reol. Bogreol, måske ikke det helt rigtige ord? Men helt super dejlig, och jeg får masser af inspiration! Tack for det, det kunne jeg da godt bruge lige NU!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!