Friday, March 18, 2011

Tysk...











I dag har jeg haft en fotograf på besøg, som tog billeder til et tysk magasin, som skal bringe et familie/ blog-portræt herhjemme fra. Jeg fik selv lov til at vælge fotografen og spurgte Helle Schjønning, som jeg kender og synes tager nogle skønne billeder. Det var rigtig hyggeligt og jeg fik en masse inspiration og gode fif. På søndag kommer hun igen og tager lidt flere billeder af børnene.
Der var ikke en stylist med, som der tit er, når der laves reportager og det var rart, for jeg må indrømme, at jeg ikke er så vild med de meget arrangerede reportager, som man ser i de danske blade.
Jeg tror det blev rigtig godt og jeg kunne rigtig godt lide, at det blev nogle naturlige billeder, hvor man kunne se kreativiteten i vores hjem.
Jeg er spændt på at se det, når bladet kommer om et par måneder.

18 comments:

  1. Ih, et drys af reality ;-) Så hyggelige og dejlige billeder, fuld af liv og rummelighed...
    God aften...
    Kh Maria

    ReplyDelete
  2. Sikke skønne billeder - og et fantastisk inspirerende og sprudlende hjem du har. Det udtrykker en utrolig varme - tak, fordi jeg må kigge med. God weekend!

    ReplyDelete
  3. Hej Lisbeth

    Det er en dejlig blog, du har.
    Billederne er skønne og dine historier er virkelige og rørende.

    God weekend til Dig og Familien.

    Mange hilsner Rikke

    ReplyDelete
  4. Vilket härligt RETRO hem du har.... Mysigt!

    Kram josse

    ReplyDelete
  5. Fantastiske billeder - kan godt forstå jeres hjem er blevet valgt. Det ser bare så dejligt ud!

    ReplyDelete
  6. Hvor ser det delikat og luxus-boheme ud. Super billeder.

    Kh Shina

    ReplyDelete
  7. Ny læser af din bolg....-Ja ny blogger i det hele taget.

    Super inspirerende billeder.
    Meget gennemført stil.

    Ønsker dig en god weekend...

    ReplyDelete
  8. Ny læser af din blog, ja ny blogger i det hele taget...

    Skønne inspirerende billeder.
    Totalt gennemført stil. SÅDAN

    God weekend

    ReplyDelete
  9. hallo,
    ein kleiner Gruß aus Deutschland.
    Ich mag deinen Blog, deinen Einrichtungsstil und bewundere
    deine Kreativität.
    Vorallem finde ich die Tapeten
    total schön.
    Ich freu mich schon auf die Zeitung
    die ja dann bald hier in Deutschland
    erscheint.
    Liebe Grüße
    Tamara

    ReplyDelete
  10. Nej hvor spændende...du må endelig huske at skrive hvilket blad det er - måske man også kan få det herhjemme i lille DK:-)

    Billederne ser skønne ud, og du har helt ret i, at det ofte kan se meget "arrangeret" ud i danske bolig blade...man får sku helt præstations angst når man føler man skal leve op til alle de dersens perfekte hjem, hvor intet vender forkert..i vores hjem bor der børn...det betyder også at alt vender forkert og intet står hvor det egentlig skulle...men hva gør det:-)

    Kh. Malene

    ReplyDelete
  11. Lisbeth dit hjem 'naturel' er noget af den mest hyggelige jeg kan forstille mig....billederne er vidunderlige - tak fordi du deler - det er en fornøjelse at kigge med.
    KH

    ReplyDelete
  12. Tusinde tak for jeres søde kommentarer! Jeg bliver så glad:o)

    ReplyDelete
  13. Nej, hvor fedt at du kommer i et tysk blad. Så kan jeg jo købe det og læse om en jeg næsten kender :-)

    Hvilket magasin er det? "We Love Living"?

    Kh Ulla.

    Ps. Endnu engang har vi helt samme smag, for jeg er også faldet for det smukke blå/lilla blomstrede tapet. De ruller skal dog gemmes til vores fremtidige hjem i DK :-)

    ReplyDelete
  14. Completely adorable photos ...

    ReplyDelete
  15. Jeg er bare bød til at vide om Almas kjole, ( den lilla med blomster broderi) er en du selv har syet, for hvor er den dog smuk;)

    ReplyDelete
  16. Tak alle;o)
    Josefine: Kjolen er fra Mexico;o)

    Ulla: Bladet hedder Nido og jeg kender det ikke. Det er vist meget rettet mod folk med børn og de søgte et helt andet og meget mere personligt udtryk end vi plejer. Jeg håber det bliver godt...

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!