Monday, March 14, 2011

Fantastisk weekend!



Jeg har haft en rigtig dejlig weekend sammen med en masse skønne kvinder. Der kom så smukke dukker ud af alle anstrengelserne og vi fik snakket, grinet og hygget til den store guldmedalje! Det var helt vemodigt at tage afsked i går aftes.
Alle fik en skøn dukke med sig hjem og jeg blev i den grad beriget, fik nye erfaringer og er bare super glad i dag. Nu skal der pakkes ud og hygges om Martha, som brugte weekenden sammen med sin far og storesøster i køkkenet, hvor de lavede dejlig mad til alle kursisterne.

Jeg tog en hel masse billeder i går, men blev lidt uvenner med mit kamera og den lidt dårlige belysning, derfor er der et par dukker, hvis billeder blev meget rystede, så de er ikke kommet med på bloggen. ØV! Håber den lille baby med det røde hår, den søde dreng med det sorte hår og den lyshårede pige med de smukke lyseblå øjne kan tilgive mig (og deres mødre også)!!!

10 comments:

  1. Ihhh jeg bliver altid så misundelig når du uploader billeder fra kursus.
    Og jeg kan se, at du har ændret nogle af dine teknikker.

    Må...afsted...igen.....

    Super knuselskelige dejlige dukker hele vejen rundt.

    Knus

    ReplyDelete
  2. Wow wish I lived nereby and could join your course. They all look great!!

    ReplyDelete
  3. Bildene dine er ALLTID så utrolig inspirerende! Fiiine!! :)

    Skulle veldig gjerne vært med på kurset! :)

    Alle gode ønsker for deg og dine!
    Klem

    ReplyDelete
  4. Tak Guro! Denne gang var der faktisk en nordmand med, som var rejst hele vejen fra Norge, for at lære at lave dukkerne;o)

    Thank you Nathasja! If you ever come to Denmark you are welcome;o)

    ReplyDelete
  5. Synne:
    Nej, det er egentlig et gammelt mønster, men jeg forsøger mig lidt frem, for at finde ud af hvad der egner sig bedst og hvad der er nemmest for kursisterne og dette fungerer godt!

    ReplyDelete
  6. Åh skønne dukker.
    Dem får mine piger først at se, når jeg har råd til at købe en til dem hver:)

    Ha´ det godt.

    ReplyDelete
  7. Nå har jeg bladd meg gjennom mange av dine flotte innlegg. Jeg ble helt fengslet. Så mye fint her inne. Det flommer over av inspirasjon :)

    ReplyDelete
  8. Kære Lisbeth.

    Sikke fine dukker. Jeg ville gerne afsted på et af dine kurser igen. Jeg er igang med min 2. dukke herhjemme Er spændt på hvordan den bliver.

    Hvor køber du dukketrikot? Det jeg bruger denne gang er i hvert fald ikke samme kvalitet som det jeg brugte til den første. Jeg håber at du har det godt? Kh. Anne.
    .

    ReplyDelete
  9. Åh! Så underbara dockor! Helt bedårande!

    ReplyDelete
  10. Hej Lisbeth.
    Tusinde tak for en helt igennem dejlig dukkekursus-weekend.Jeg havde glædet mig meget længe og har haft lyst til at deltage siden jeg så kurset for et par år siden.

    Så skønt at sidde med en masse hyggelige kvinder,og sy sammen, følges ad,og se dukkerne efterhånden blive til.Det er en stor oplevelse synes jeg,der har syet hele mit liv,men jo mest i mit eget selskab.
    Lokalet var også så hyggelig pyntet op med dine søde ting,og dejlig dejlig mad..

    Jeg vil virkelig gerne afsted igen,måske til efteråret/vinter,hvis der er plads.

    Kun var det lidt synd at tiden gik så stærkt at vi næsten ikke kunne nå at slappe af til sidst og sige ordentligt farvel,men det er bare et stort arbejde at få sådan en dukke færdig på en weekend.

    Min lille Edith på et år,var meget begejstret da hun så dukken,og sagde Aiiiiih,og stormede hen til den.Meget sødt,så nu skal jeg sy en til hende.Den første var til mig selv,men mon ikke hun låner den:))

    Håber vi ses igen,og en stor hilsen til sy kollegerne.

    Kærlig hilsen Signe

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!