Monday, March 14, 2011

Den kærlighed...


Jeg gad nok vide, om jeg slider det barn op, med alle de kys og kram hun får dagen lang!?
Hun er simpelthen bare så dejlig!

Et års-alderen er en helt forunderlig tid. Personligheden viser sig til fulde og alt den kærlighed, man har givet i det første år, bliver givet retur i stor stil. Alt bliver efterlignet og man skal virkelig tænke over, hvad man gør som forælder, for alt bliver gjort efter.

Jeg nyder hvert minut, hvor jeg stadig er det mest fantastiske i Marthas liv. Jeg griner, når jeg ser hende gøre, hvad jeg gør.

Putte ting ned i skuffer, prøve at tage tøj på, tage ting ud af opvaskemaskinen, feje...

Jeg tror, at jeg taler for meget i telefon, for da vi spiste frokost i dag, tog Martha skeen op til øret og sagde "hej... ba ba ba...!"

11 comments:

  1. Martha må absolut være vidunderlig. hendes renhed, hengivenhed og tillid til verden stråler ud af hendes øjne- et dejligt syn:) tak for det,
    kh kirsten

    ReplyDelete
  2. Hejsa....
    Jeg hedder Tina og er rimelig ny på bloggen.. Men faldt over din og det er en skøn blog du har...
    En skøn og dejlig datter du har og NEJ tror bestemt ikke man kan slide de små pus op.. smil.. så tror jeg vores lille dreng på 2½ var blévet slidt op for længst..
    Jeg er desværre også bange for jeg snakker for meget i tlf, for Marius holder hans legetlf med skulderen og går og siger hej, ja og nej... det ser nu noget så sødt ud.. så bliver man jo nød til at pysse og kramme ham igen.. hihi...
    Ha en skøn aften.. og sat mig på som fast læser ved dig.. (du har godt nok mange, tror jeg har 8, griner)
    Stort smil fra Tina

    ReplyDelete
  3. Fantastisk!
    Jeg smiler helt, for jeg kan (sikkert som alle mødre) nikke genkendende til det! Kys og kram dagen lang og forsøg på at huske at man skal tænke over det man gør, for lige om lidt så gør barnet det samme :-)
    Så opdragelse er også "selv-opdragelse"...

    ReplyDelete
  4. Min datter har flere gange taget min Bh over hovedet, så den hænger som en lidt grotesk halskæde, hun er vild med sko og så snakker hun "i telefon" med alverdens ting og sager. Haha!
    Jeg elsker at følge med i hendes udvikling. Hun er begyndt at sige "nej", når jeg kysser og krammer hende for meget. Det stikker lidt i hjertet. I dag ville hun give mig et kys, og jeg skyndte mig at slå til, selvom hun havde snot 11-taller ud af næsen. Det er vist lidt desperat...og ulækkert ;-)
    Hun er 1½ :-)

    ReplyDelete
  5. Hov, nåede slet ikke at kommentere hvor mega sød din Martha ser ud! Skønt billede!

    ReplyDelete
  6. Martha is the most adorable child. A credit to you as her mummy xx

    ReplyDelete
  7. Er der noget bedre, end at være det mest fantastiske i nogens liv... *s*
    Skøn lampe forresten, også selvom den fik et andet udkomme, end du havde planlagt! :-) Sådan er det jo med livet, det vil ikke altid formes... :-)
    Kh Maria

    ReplyDelete
  8. Blir glad langt inni hjertet av bildene - og bloggen din..

    ReplyDelete
  9. Du har så fin blogg! Eg har også ein 1-åring (ein liten gutt), og det er så sant det som du skriver! Det er ein fantastisk og forunderleg alder fylt med masse kjærleik.

    Helsing
    Ingvild (frå Bergen, Norge)

    ReplyDelete
  10. Hun er simpelthen bare for lækker hende Martha musen! Jeg kan godt forstå du ikke kan lade være med at kysse hende hele tiden :-)

    Alfred får også møsser dagen lang og jeg tror godt han kan holde til flere endnu ;o)

    Kh Ulla.

    ReplyDelete
  11. Dejligt billede af din Martha,hvor man rigtigt kan se hendes søde ansigt.
    Min Edith på samme alder så billedet forleden,da jeg var på din blogg,og udbrød meget højt Aiiiiiih.Det gør hun for tiden,når hun ser ting hun er meget glad for.Det var sødt.

    KH Signe fra dukkekurset

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!