Monday, March 7, 2011

Bare billeder...


19 comments:

  1. men bestemt nogle skønne nogle:-)

    ReplyDelete
  2. Vilka härliga bilder på dina söta barn!
    Du har en jättefin blogg! Kram Helena

    ReplyDelete
  3. Fantastiske billeder - så fulde af kærlighed og varme.
    Kh Ulla.

    ReplyDelete
  4. Dejlige billeder med skønne unger :)

    ReplyDelete
  5. Vidunderlige unger!!!

    ReplyDelete
  6. Hejsa
    Bare lige et lille smut forbi din blog..Sikke skønne billeder..og flotte kostymer..helt sikkert et hit til fasterlavnsfestene..
    jeg glæder mig over lige at komme forbi herinde..det emmer af hygge og skønne øjeblikke!
    er selv helt ny og grøn i blogverdenen, og glæder mig over endelig at have fundet vej og tid til det også..det er fantastisk at møde så mange kreative sjæle der vil hinanden det hele så godt..Glæder mig til dukke kursus i kommende weekend..HURRA!!!
    God dag. KH Rikke

    ReplyDelete
  7. Hejsa
    Sikke skønne billeder og dejlige børn...og sikke nogle fine fastelavnskostymer...et sikkert hit til alle festerne de har været til..
    kom lige forbi herinde hos dig og dit univers hvor det bare emmer at skønne øjeblikke og tons af hygge.
    Jeg er selv ret grøn og ny inde i blogverden, og og glæder mig usigeligt over alle de kreative sjæle der er at finde,og der bare deler ud og vil hinanden det så godt!
    Glæder mig helt vildt til dukke kurset i weekenden..bare 4 dage tilbage..
    God dag!
    KH Rikke ( fra langeland)

    ReplyDelete
  8. hehe, kan ikke lade være med at smile af, at Martha igen græder på et billede, hvor hun har "ørehatten" på ;)
    Ellers skønne billeder!

    ReplyDelete
  9. Ja, fine fotos.
    Er det din mor på nederste billede ?

    ReplyDelete
  10. Tak alle sammen;o) Ja, det er min dejlige mor på det nederste billede;o)

    ReplyDelete
  11. Sarah-Gøjsen: Ja, hvad pokker er det med den hat!?... Ej... Jeg tror bare ikke hun er så vild med at have hue på og så var det fordi Alma havde en slikkepind, som Martha meget gerne villa have:o)

    ReplyDelete
  12. Din mor er meget smuk med en både stærk&mild udstråling, flot kvinde !

    ReplyDelete
  13. Hvor er det dog sødt sagt! Det er jeg sikker på at hun bliver glad for at høre... Synes du rammer godt hvordan hun er, nemlig både stærk og mild!

    ReplyDelete
  14. Sig det endelig videre til hende..
    Jeg øver mig i at sige(/skrive) det jeg tænker:-)
    Og p.s : Tak for en unik & inspirerende blog !

    ReplyDelete
  15. Beautiful blog and lovely pictures. The bunny girl is really sweet. :)

    ReplyDelete
  16. Tak Anne;o) Det er en god ting at øve sig i... Jeg taler dog ofte FØR jeg tænker og det kan til tider være problematisk;o)

    Thank you Nova Melina! Makes me smile;o)

    ReplyDelete
  17. Du har fantastiske familie !!!
    God ses at du er lykeiiig :)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!