Wednesday, February 16, 2011

Work in progress...



14 comments:

  1. Åh, hvor forårsfint. Nu må den nye sne da smelte.

    Glædelig onsdag.
    Kirsten

    ReplyDelete
  2. Mange fine ting sat sammen på en god fin måde.

    ReplyDelete
  3. Jeg elsker bare bare det du laver - tak

    ReplyDelete
  4. Er der nogle dukker på vej, så vi kan få noget at beundre ;-)

    ReplyDelete
  5. Hei Smilerynker
    Jeg har nettopp funnet bloggen din og er så inspirtert at jeg nesten sprekker. Gleder meg vilt til å starte opp egen blogg og til å sette meg ned foran symaskinen;D
    Tusen tusen takk for all inspirasjon!
    Hilsen fra Marianne

    ReplyDelete
  6. Hei!
    Nydelige ting du lager! Jeg er veldig interessert i oppskrift på den grønne vesten. Har lett så lenge etter noe lignende, så finner jeg din her akkurat som jeg kunne tenke meg den. Enkel og veldig fin. Kan du hjelpe meg med oppskrift?

    ReplyDelete
  7. Sikke en fin blog du har her.
    Jeg er selv meget kreativ og læser i øjeblikket til designer med speciale i mode. kender du Tildas bøgerne? hvis ikke, kunne det måske være noget for dig?

    Jeg er blevet fast læser.
    Tjek min blog ud så er du sød :)

    // www.modederblogger.com

    ReplyDelete
  8. Hello,

    wat a lovly dress.
    I sweet fabrik.

    greatings send you Conny

    ReplyDelete
  9. Åh dine kjoler er lige til at falde i svime over :)

    ReplyDelete
  10. Hold op, hvor er kjolen bare fin med de hæklede lommer!!!

    ReplyDelete
  11. Din blogg är alldeles, alldeles underbart fin. Jag måste lägga till dig på min favvolista!

    Ha det fint!
    Sofia

    ReplyDelete
  12. Hei kjære vakre du!

    Tusen takk for at du la inn en hilsen hos meg, for da fant jeg tilbake til deg. Og det er jeg så GLAD for! Du har en vannvittig nydelig blogg, HELT etter min smak. Jeg skal legge deg rett på blogglista mi. Blir så glad av å lese inne hos deg.

    Jeg ser at du har hatt kjemmefødsel. Så herlig! Jeg har hatt 3 hjemmefødsler her i min stue. Alle mine 3 gutter er blitt født hjemme. Min eldste datter er eneste som ble født på sykehus. Jeg brenner for hjemmefødsler. Og så herlig å lese om din.

    Jeg vil komme tilbake til deg her, min venn. Du er en stor inspirator! Takk for alt du deler. Blir så glad i hjertet mitt!

    Ha en fin dag!
    Mange, mange klemmer fra An-Magritt

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!