Thursday, February 17, 2011

Til Asta...





Lille Asta har snart fødselsdag og hun skal have søde Ida i gave... Ida er sød og blid med lange lyse fletninger, bukser i økologisk bomuld, Costomized bluse, uldne sokker og hæklet blomst i håret. Ida holder meget af sin egen lille dukke, som er med alle steder og bliver båret i slynge...

Ida er i øvrigt 50 cm høj, har mohair-hår og er stoppet med dejlig uld, så hun dufter fantastisk... En god portion kærlighed er der også i hende. Jeg håber Asta vil holde lige så meget af hende som jeg...

13 comments:

  1. Den er også helt vidunderlig - så kær og varm. Helt igennem gennemført og dejlig. God detalje med din egen mærkeseddel - hvor får du dem lavet?
    x
    creativespace

    ReplyDelete
  2. Du laver sådan nogle fine dukker med personlighed. Jeg er vildt imponeret!
    Kh. Linda

    ReplyDelete
  3. ååh hvor er hun vidunderlig Lisbeth...fyldt med omsorg og kærlighed. Det kan simpelthen ikke være bedre ♥
    Kh Anne Dorte

    ReplyDelete
  4. Jeg er så vild med dine dukker !!
    KH Jytte :)

    ReplyDelete
  5. Hvor er hun bare skøn, jeg vil også have sådan en selv. Du laver da bare nogle skønne skønne ting

    ReplyDelete
  6. Nydeleg laga!

    Ha ein fin dag!

    ReplyDelete
  7. den er så fin med sin egen lille baby nårhhh <3

    Jeg glæder mig SÅ meget til min Isabella får hende nusse kanin i næste uge
    så må du finde på et navn til hende, du kender hende bedst så er sikker på du lige har det rette navn klar :)
    glæder mig så meget til at se hende

    knus Rikke

    ReplyDelete
  8. Endnu en fantastisk dukke fra din hånd. De er alle bedårende og den ene mere skøn end den anden.

    ReplyDelete
  9. Tusinde tak alle sammen!
    Margit: Man kan få mærker hos scannex eller Ikast etiket...

    ReplyDelete
  10. Rikke: Glæder mig også til at sende den af sted!!! Håber din lille pige med det fine navn bliver glad!!

    ReplyDelete
  11. åh... jeg vil også være en lille Asta og få en så vidunderlig og unik gave.

    ReplyDelete
  12. Åhhh Lisbeth! Jeg glæder mig så meget til at Ida skal flytte hjem til os! Og jeg glæder mig til at give hende til Asta, jeg er sikker på at hun bliver rigtig glad.
    Det er lidt speciellt at Ida har fået et lille slyngebarn. Vores Asta boede i bæredimser hele sit første år, hele dagen lang, alle lure tæt op ad mor og far, en gang emellem i slyngevuggen...
    Tusen tak igen, jeg lover at hun får det godt!

    ReplyDelete
  13. Åh hvis ikke alle små piger kunne ønske sig sådan en fantastisk dukke... wauw... Hvor er hun skøn...
    Kh Maria

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!