Tuesday, February 15, 2011

Liebe inspiration...

Jeg er vild med Susan Liebes keramik og er blevet kraftigt(!) inspireret af hendes fine perlelamper...

Nu får hun så lidt reklame i dette indlæg, så mon ikke hun tilgiver mig?

Jeg havde en meget billig lampe fra IKEA (faktisk to heldigvis, for jeg præsterede at smadre den ene, da jeg skulle hænge den op... Her tænker jeg så, at det var heldigt, at det ikke var Susan Liebes perle-pendel til 1200kr, for det havde været rimelig ærgerligt) og nogle smukke store malede træperler, jeg havde liggende i gemmerne og har sat det hele sammen til en fin lampe. Jeg er godt tilfreds!!!

9 comments:

  1. Hvor er den bare fin!!
    God dag.
    KH Mia

    ReplyDelete
  2. Jeg har ligesom dig kigget langt efter Liebes fine lamper. Dette er en fin, billigere løsning - og så må vi håbe på Susans tilgivelse! Den har i hvert fald præcis samme legesyge udtryk.

    ReplyDelete
  3. Ps. Nu blev jeg lidt nysgerrig mht. Ikea lampen. Jeg kan ikke umiddelbart genkende den eller finde den på hjemmesiden, kan du huske hvad den hedder? Den er fin og enkel.

    ReplyDelete
  4. Jeg har købt lamperne for flere år siden, så de har dem nok ikke længere... men de må have noget der ligner, mon ikke?

    ReplyDelete
  5. Super fantastisk ide. Sådanne nogle perler kunne jeg også tænke mig. Må man spørge hvor du har købt dem?

    Vh Shina

    ReplyDelete
  6. Kjempefiiin! Så flott glans det var på treperlene :)

    ReplyDelete
  7. iHH, hvor er den fin. Jeg har selv haft samme i tankerne længe, men jeg har ikke kunne finde perler store nok. Jeg har været onkring crocket kugler, man kunne bore hul i osv, men det har bare ikke lige været sagen.

    Kan du huske, hvor dine fine kugler er fra?

    Kh. Cecilie

    ReplyDelete
  8. Shina: Perlerne er fra en halskæde jeg har købt på nettet på et tidspunkt... jeg har søgt og søgt, men kan ikke huske hvor. Det er store træperler, som er blevet malet... Jeg vil lede videre og skal nok vende tilbage...

    ReplyDelete
  9. Den var jo såå søt:-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!