Tuesday, February 8, 2011

Host host...



Jeg har ikke det helt store overskud i disse dage, for efter at have været sygepasser i en hel uge, endte jeg selvfølgelig selv med at blive syg og jeg er det stadig... Det er længe siden jeg har haft næsten 40 i feber og jeg havde helt glemt hvor svært det er at ligge og være syg, når man har tre unger. Heldigvis har min kæreste været helt fantastisk og har passet børn, hus og mig. Jeg tror nok han syntes, det var rimelig hårdt at være enlig far til tre, for jeg overhørte ham lige sige til en kollega i telefonen i søndags, at han glædede sig til at komme på arbejde igen...

Tjek lige de fine mormor-strikkede ponchoer, som er sat til salg her

4 comments:

  1. Sådan en poncho havde jeg i 60'erne. Rød, hvid & blå. Strikket af min yndlingsfaster.

    Glædelig tirsdag.
    Kirsten

    ReplyDelete
  2. takk til deg som inspirerer meg ;) ;)
    herlig mye flott du lager!

    ReplyDelete
  3. God bedring! :-) Her står den også på sygepasning... Heldigvis svæver jeg over vandene og er ikke selv rigtig gået ned... :-)
    Kh Maria

    ReplyDelete
  4. Hei Lisbeth :9
    Jeg ser jo at du har hatt hendene fulle den siste tiden, håper alt nå er bedre for deg og dine ! Gleder meg veldig til dukkekurs i mars, og venter bare på en bekreftelse slik at jeg kan bestille fly og hotell ;)
    Kos deg med macroner så lenge !

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!