Tuesday, February 15, 2011

Her bor Alma...




14 comments:

  1. Hun bor rigtigt fint :)

    Kh Anja

    ReplyDelete
  2. En drøm af et tøseværelse. Hvor bor hun bare fint, Alma!
    Også forresten en ros til hendes mor, for at have været med til at inspirere mig til at lave min egen blog, efter jeg læste om de seks bloggere i BoligLiv. Tak!

    God dag,
    Sidsel.

    ReplyDelete
  3. For et herlig barnarom!! Deilige farger og mønstre som innbyr til kreativitet og lek:))

    Ha en fin kveld!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    ReplyDelete
  4. Tillykke Alma.

    Glædelig tirsdag.
    Kirsten

    ReplyDelete
  5. Sikke en SMUK og fantastisk blog, jeg har straks tilføjet mig som fast.

    Jeg elsker også Liebes porcelænslamper, jeg så dem til Formland i starten af januar. Lige nu kan jeg slet ikke vente til alle de fine forårsvarer kommer i butikkerne :-)

    ReplyDelete
  6. Åh, hvor bor hun da bare fint!
    Rigtig mange søde ting:)

    ReplyDelete
  7. Hvem der bare var barn på det værelse, super flot.

    ReplyDelete
  8. Hvor er det bare fint, er især vild med alt den tapet du har overalt i dit hjem. det er virkelig fint.

    har lige opdaget din blog og er absolut vild med den, er straks blevet fast læser. så godt artiklen i boligliv om de seks bloggere.

    rigtig god snefuld onsdag til dig, jeg vil følge med..
    hilsen sarah

    ReplyDelete
  9. Tak Sarah!
    Her er heldigvis ingen sne endnu;o)

    ReplyDelete
  10. det ser haelt fantastisk ud - det udstråler glæde og varme - elsker alle de gode farver - rigtig fedt.
    Du har også fanget mig som læser i dag - så du er velkommen til at kikke forbi creativetail.blogspot.com
    og sige hej :)

    ReplyDelete
  11. Hun bor da bare skønt! :)

    ReplyDelete
  12. Oh her room is just soo soo pretty! I love the little wooden cow, too cute. Oh to have a daughter! Lou xx

    ReplyDelete
  13. Wow så fint det er, og sikke en lækker blog, jeg er straks fast læser her :-)

    ReplyDelete
  14. Wow så fint det er, og sikke en lækker blog, jeg er straks fast læser her :-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!