Monday, January 10, 2011

Nye smilerynker...




Endelig er der nye skønne unika-sager at finde lige her! Min mor og jeg er gået sammen om at skabe smukt unika til både børn og voksne. Vi er i fuld gang med at sy, strikke og hækle og der kommer meget mere til salg i den kommende tid.
Min mor har strikket lækre trøjer, og jeg har syet skønne kjoler i økologisk bomuld kombineret med fint 70ér sengetøj. Vores plan er, at tøjet fra Smilerynker.dk udelukkende skal være lavet i økologiske tekstiler og genbrugsmaterialer.
Du finder det fine tøj hos Milledille.dk

9 comments:

  1. Kære Lisbeth.
    Rodehovede skriver du om dig selv... Hmmm... måske skal man følge dig lidt tættere, for at opdage det...? Har fulgt dig nogle måneder nu, og er til stadighed super inspireret af dine kreative udfoldelser. Og jeg fornemmer ikke noget rod på bloggen i hvert fald!
    Èn af mine passioner er netop oprydning, så jeg får helt kriblen i fingrene, når jeg møder mennesker, der antyder, at de ikke deler min interesse... Sig til, hvis du har brug for 2 ihærdige oprydningshænder ;o)
    TAK for dig og din dejlige blog.¨
    Kærligst,
    Tine

    ReplyDelete
  2. Hold fast hvor du fik mig til at grine! Jeg tror egentlig ikke interessen mangler... Det er nok bare fordi jeg slet ikke er organiseret. Det er som om den del af mig mangler... Jeg kunne sørme godt bruge sådan én som dig;o)

    ReplyDelete
  3. Pokkers... og så læste jeg lige på din blog, at du bor på Bornholm. Det er langt væk:o)

    ReplyDelete
  4. For noen fantastiske klær :)

    Jeg lurer på, lua i str. 1 år - er den beregnet på cirka 12 mnd eller fra ett til to år eller hvordan deler du det inn?

    Falt sånn for den ene lua, men jenta mi blir ett nå i januar og jeg tror ikke jeg får brukt den før til våren/sommeren når det blir varmere. Da spørs det kanskje om den passer?

    ReplyDelete
  5. Små stykker tøj, man bliver glad af:)

    ReplyDelete
  6. Sikke fine kreationer Lisbeth og super koncept ifht materialevalg ;) - dit tøj bringer smil og glæde hos både voksne og børn...glæder mig til at se hvad den kommende tid byder :)pip pip gerne noget i str 110-116;)...pøj pøj til dig og din mor.

    ReplyDelete
  7. Wow, so early in the year and sooo creative, you go for it girl(s)!!

    ReplyDelete
  8. Hvor ser det godt ud! Og fint udvalg :)

    Min telefon virker ikke ligenu. Håber at få en lånt erstatning til at virke i dagens løb.

    Har du fået min mail?

    Kram Mirjam

    ReplyDelete
  9. Ja... Har fået den. Har bare en virkelig presset uge, med Jannik i Jylland og mor her alene med de tre skønlinger... Jeg vil så gerne komme og besøge dig, men det bliver nok først i næste uge. Prøver at ringe senere...

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!