Sunday, January 30, 2011

Med butterfly...


7 comments:

  1. Hvor er det bare en skøn dukkekanin, med den fineste butterfly.
    Bare jeg havde en lille, så skulle jeg bestille sådan en dukkekanin med det sammen.
    God søndag til dig og familien.
    /Mette

    ReplyDelete
  2. Så skjønn undertrøye!

    ReplyDelete
  3. Sikke en skøn dukke :o)

    ReplyDelete
  4. Hvor de begge dele helt fantastiske! Smukke farver og herlig ide!
    Kh Louise

    ReplyDelete
  5. Sikke nogle super flotte ting...
    Jeg har givet dig en award.. du kan se mere på min blog, og jeg håber du har lyst til at lege med..
    Smil fra Tina

    ReplyDelete
  6. Sikke nogle super lækre ting..
    Jeg har givet dig en Award, du kan se mere på min blog, og jeg håber du har lyst til at lege med..
    Smil fra Tina

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!